Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Lainaus käyttäjältä: milan - 06.01.11 - klo:21.57Tomin, ja qwertyy sori jos tuli kahteen kertaan tein lisäyksen ensin väärästä paikasta.Ei tullut. Ilmeisesti moinen käyttäytyminen on estetty.Vähän hassu, kun tuolla on noita kutsuja rajattu määrä, kun niillä ei kuitenkaan ole suurempaa eroa tavalliseen. Siis meinaan, että voi rekisteröityä vaikkei olisi kutsua.
Tomin, ja qwertyy sori jos tuli kahteen kertaan tein lisäyksen ensin väärästä paikasta.
E: Olin sika ja Possu, ja lisäsin kaikki omaan johonkin ryhmään, ketä tossa aikasemmin oli osotteensa antannu...
Lainaus käyttäjältä: TimBuktu!! - 08.01.11 - klo:14.19E: Olin sika ja Possu, ja lisäsin kaikki omaan johonkin ryhmään, ketä tossa aikasemmin oli osotteensa antannu... Ei kai tuo haittaa. Sitä varten ainakin minä laitoin omani, että kaikki Ubuntu Suomelaiset saavat sen lisätä. Täytyy sanoa, että joku fiksu kaikille ryhmän jäsenille yhteinen Ubuntu Suomi -ryhmä voisi tuolla olla, mutta niitä ei (vielä?) pysty luomaan.
Ei taida joo toi commentointi toimia!
Unohdinkohan salasanan? Ainakin tuo väittää niin. Ovatko muut päässeet tänään sisään Diasporaan?
Lainaus käyttäjältä: valtsu68 - 09.01.11 - klo:19.53Unohdinkohan salasanan? Ainakin tuo väittää niin. Ovatko muut päässeet tänään sisään Diasporaan?Olet unohtanut
Lainaus käyttäjältä: TimBuktu!! - 08.01.11 - klo:17.35Ei taida joo toi commentointi toimia!Ei toimi vielä------
Tää taitais olla parempi ku toi naamakirja http://www.iltalehti.fi/digi/2011012513063161_du.shtml