Kirjoittaja Aihe: huawei e1820 ja usb1  (Luettu 1525 kertaa)

imitaa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 25
    • Profiili
huawei e1820 ja usb1
« : 31.08.10 - klo:17.21 »
kun laittaa tikun usb-liittimeen näytölle tulee massamuistin ja mobiilikaistan ikonit,vaikka olen asentanut modeswitch-usb paketin ja normaalin langattoman asetukset,mokkula vilkuttelee vihreätä valoa,joskus kyllä yhteyden saaminen onnistuu

mulla on viereisessä huoneessa win-kone ja kaikki toimii niinkuin pitääkin,tosin siinä on usb2
¨
ja liittymä on saunalahden

Ilokaasu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: huawei e1820 ja usb1
« Vastaus #1 : 31.08.10 - klo:18.36 »
Mulla on tuossa yksi 9.10 kone jossa on samanlaiset oireet. En ole tosin asentanut mainitsemaasi pakettia. Mokkula toimii tosin ihan ongelmitta. Eli mokkula kiinni koneeseen ennen kuin laittaa virran päälle. Sitten se kuvake ilmestyy työpöydälle ja network managerista on valittavissa Saunalahti. Kun sitä on painanut, kone hetken pyörittelee yhteyksiä ja sen jälkeen tulee ilmoitus, että yhteys muodostettu. Joskus tarvii toistaa 2x jotta toimii.

Ilmestyykö sulla tuo Saunalahti vaihtoehdoksi sinne network manageriin? Eli siellä palkissa on semmoinen nettikuvake, jonka takaa valinnat löytyy.

Tulikos siinä nettitikun mukana jotain ohjekirjaa, kannattaa varmaan sieltä tarkistaa usb1 yhteensopivuus.