Kirjoittaja Aihe: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne  (Luettu 4835 kertaa)

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Kun tuo laki nyt velvoittaa, että yrityksen laskuissa on oltava iban tilinumero ja sit swift koodit näkyvissä, niin onko kukaan vielä toteuttanut tätä jollain tapaa omaan pklasku pohjaan?

karpaasi10

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #1 : 01.08.10 - klo:22.37 »
Tuohon olisi mukava saada jonkin moinen esimerkki malli, mikäli nyt joku
on moisen väsännyt.
                         -Kari-

Tunkkaamo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 231
    • Profiili
    • Tunkkaamo
T.
Tunkkaamo

karvanoppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #3 : 09.08.10 - klo:12.40 »
Itse olisin kanssa kiinnostunut ottamaan tämän PKLaskun käyttöön, mutta tosiaan tämä IBAN homma nyt kiinnostaisi saada selvielle vielä ennen.

En ainakaan suoranaisesti saanut selville homma tuon linkin perusteella?

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #4 : 10.08.10 - klo:16.03 »
Kyllähän ne sinne saa mutta ajattelin josko joku olisi jo tehnyt sen  ja valmis esimerkki olisi:) Mutta kai sitä itsekin sen sinne jossain välis pitäis jaksaa vääntää:)

Tunkkaamo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 231
    • Profiili
    • Tunkkaamo
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #5 : 12.08.10 - klo:18.04 »
Joo.
Pakanalla oli joku valmis sapluuna, mutta lieneekö lomilla vielä tms...
T.
Tunkkaamo

Pakana

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 39
    • Profiili
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #6 : 07.10.10 - klo:17.51 »
Tässä on mun käytössä oleva invoice.php, johon on siis lisätty viivästyskorko, siirretty osoite kenttä paremmin osumaan ikkunakuoreen ja iban pankkitili. Rivillä 371 Määritellään IBAN tilinumero ja rivillä 381 BIC koodi.. Nyt siinä on XXXX tilinumero ja op:n bic koodi.

http://gamma.nic.fi/~pakana/invoice.php.txt

Luonnollisesti tuo .txt pääte pitää poistaa tuosta, ennen kuin tuo toimii.

Tuo ei ole täsmälleen pankin ohjeen mukainen, esim se litania "maksu välitetään plaaplaa..." pitäisi lisätä nykyään tuonne ihan alareunaan, viivakoodia siirtää jne... Toisaalta mun tietääkseni tuo viivakoodi ei toimi muutenkaan kuin tän vuoden loppuun.

lide

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #7 : 09.10.10 - klo:17.09 »
Tuo ei ole täsmälleen pankin ohjeen mukainen, esim se litania "maksu välitetään plaaplaa..." pitäisi lisätä nykyään tuonne ihan alareunaan, viivakoodia siirtää jne... Toisaalta mun tietääkseni tuo viivakoodi ei toimi muutenkaan kuin tän vuoden loppuun.

Joo näinhän se on, tuki loppuu vuoden vaihteessa tuolle viivakoodille. Itsellä tekeillä ohjelma tuohon, mutta ajanpuutteen vuoksi koko ajan meinaa jäädä :)

Tunkkaamo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 231
    • Profiili
    • Tunkkaamo
Vs: pklaskun laskuun iban tilinumero ja swiftit jne
« Vastaus #8 : 12.10.10 - klo:09.54 »
Tuo ei ole täsmälleen pankin ohjeen mukainen, esim se litania "maksu välitetään plaaplaa..." pitäisi lisätä nykyään tuonne ihan alareunaan, viivakoodia siirtää jne... Toisaalta mun tietääkseni tuo viivakoodi ei toimi muutenkaan kuin tän vuoden loppuun.

Joo näinhän se on, tuki loppuu vuoden vaihteessa tuolle viivakoodille. Itsellä tekeillä ohjelma tuohon, mutta ajanpuutteen vuoksi koko ajan meinaa jäädä :)

Kiitoksia molemmille: Onhan tässä vuodenvaihteeseen vielä hetki aikaa ja kinkutkin pitää syödä.
T.
Tunkkaamo