Joo että.
Koko tosta kaaoksesta on nyt hiukan sekavaa saada mitään käsitystä. Tässä mun luulo hommasta:
Sulla on sen kovalevyn mbr-osio nyt vähän sekaisin. Jotkut Linux versiot rassaavat sen master boot recordin vähän silleen, että siihen ei pääse helpolla käsiksi. Itse virapelihommissa olen renkannut ubuntua ja mikkisoftaa ristiin rastiin ja levyn osiointi ei ole UBUNTUlla tuottanut koskaan ongelmaa. Esim. RedHat 9 asennus oli kerran pakko poistaa Redhat 7 distrolla. Koleile siis sauraavanlaisia temppuja.
1-Käynnistä viimeksi asennetun Linuxin rompulta uusi asennus. Anna asennuksen edetä osiointiin asti. Poista osiot käsin, keskeytä asennus. Yritä asentaa Mikkisofta.
2-Käynnistä asennus Mikkisoftan rompulta. keskeytä asennus, jolloin pääset komentoriville. Loitsu fdisk/mbr tai jotain sinne päin tyhjentää osiointitaulun. (Komentoa en muista, mutta wintoosan helpeistä löytyy se oikea, jolla mbr kirjoitetaan uudestaan
3-Hanki jostain vaikka redhat 7-8 ja tuhoa osiointitaulu kohdan 2 mukaan.
4-Netistä softa, jolla levyn saa kunnolla tyhjäksi
5-Biosista low-level format
Jotain tolta saralta. Kovalevysi ei tod. näk ole rikki. se on vaan huolella sekaisin. Autan, minkä voin. Saa kysyä.