Kirjoittaja Aihe: Ubuntu Suomi yhteisön tapaaminen, Akademy 2010, Tampere  (Luettu 3588 kertaa)

jykae

  • Käyttäjä / tiedottaja
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Viime kokouksessa nostettiin esille idea, että pitäisimme yhteisön tapaamisen Akademyn yhteydessä Tampereella. Ehdotettiin päiväksi la 3.7 ja klo 19 muistaakseni. Kuinka moni olisi osallistumassa? Sopiiko aika, jos ei, niin mikä olisi parempi?

Itse osallistun varmasti ainakin pe - su, joten tuo aika sopii minulle oikein hyvin. Seuraavan viikon workshoppeihin osallistumisesta en ole vielä varma.

Ninnnu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 247
  • LinuCaster
    • Profiili
Vs: Ubuntu Suomi yhteisön tapaaminen, Akademy 2010, Tampere
« Vastaus #1 : 21.06.10 - klo:16.22 »
Mulla olisi tarkoitus pyöriä Tampereella Akademyn aikoihin, eli pe - seuraavan viikon la/su. Oletettavasti mikä tahansa aika käy, kunhan ei ole mitään erityisen mielenkiintoista Akademy-ohjelmaa menossa samaan aikaan. Klo 19 kai onnistuu, kun virallinen ohjelma näkyy loppuvan 18:30.

Heikki Mäntysaari

  • Käyttäjä / tiedottaja
  • Viestejä: 377
    • Profiili
Vs: Ubuntu Suomi yhteisön tapaaminen, Akademy 2010, Tampere
« Vastaus #2 : 21.06.10 - klo:22.24 »
Itse olen paikalla lauantaina iltapäivästä enteenpäin ja sunnuntaina ohjelman loppumiseen asti. Tuolloin kaikki ajat käyvät jos vaan samaan aikaan ei ole mitään erityisen mielenkiintoista ohjelmaa. Lauantai-ilta esimerkiksi sopii.
Suomenkielinen Linux-wiki: Linux.fi - katso myös http://linux.fi/foorumi

skfin

  • Vieras
Vs: Ubuntu Suomi yhteisön tapaaminen, Akademy 2010, Tampere
« Vastaus #3 : 27.06.10 - klo:16.10 »
Koko viikon olisi tarkoitus olla, myös workshopeissa seurailemassa mitä ihmettä tyypit puuhailevat. Miitti kävisi hyvin heti lauantai-illalle sillä sunnuntaina pitäisi jo ryntäillä Ylöjärvelle päin yhteisön kokoukseen hoitamaan vpj:n virkaa..,
« Viimeksi muokattu: 27.06.10 - klo:16.36 kirjoittanut skfin »

Matti Saastamoinen

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
    • Avautuma-blogi
Vs: Ubuntu Suomi yhteisön tapaaminen, Akademy 2010, Tampere
« Vastaus #4 : 27.06.10 - klo:19.48 »
Klo 19 kai onnistuu, kun virallinen ohjelma näkyy loppuvan 18:30.

Lauantaina ohjelma konferenssissa kestää 19:15 saakka ja sunnuntaina 18:30 saakka. Lauantaina Akademy Party starttaa 20:00, mutta sinne voi tulla myöhemminkin.

http://akademy.kde.org/program/
« Viimeksi muokattu: 27.06.10 - klo:19.50 kirjoittanut Matti Saastamoinen »