Kirjoittaja Aihe: Breezyn päivitys Dapperiksi, ongelmia tiedossa?  (Luettu 2006 kertaa)

f7391

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Minulla on nyt kotona Breezy-palvelin, jossa kaikki toimii juuri siten niin kuin haluankin. Minkälaisia komplikaatioita on tiedossa, jos päivitän Dapperiin? Mitä kaikkea joudun riplaamaan uudelleen kuntoon?

jku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Re: Breezyn päivitys Dapperiksi, ongelmia tiedossa?
« Vastaus #1 : 01.06.06 - klo:10.00 »
Minulla on nyt kotona Breezy-palvelin, jossa kaikki toimii juuri siten niin kuin haluankin. Minkälaisia komplikaatioita on tiedossa, jos päivitän Dapperiin? Mitä kaikkea joudun riplaamaan uudelleen kuntoon?

Riippuu pitkälti siitä miten paljon olet Breezyäsi säätänyt. Lähinnä pitää olla tarkkana niiden konfiguraatiotiedostojen kanssa joihin on itse koskenut, tai joihin on muuten tullut muutoksia sitten asennuksen. Päivitys kyllä kyselee näistä (sanon tämän siltä varalta että et ole aptilla aikaisemmin päivittänyt käyttöjärjestelmää). Kannattaa ottaa ylös ne jotka näyttävät epäselviltä, voit sitten palata niiden pariin jos ongelmia ilmenee.

Tottakai saatat törmätä myös johonkin regressioon --  näitä on vaikea ennustaa, kun jokainen laitekokoonpano on erilainen. Itse olen desktop-koneet jo päivittänyt mutta serveriin en aio koskea, se kun on pyörinyt ilman ongelmia yhtäjaksoisesti lokakuusta lähtien... Itsekin sanoit että "kaikki toimii juuri siten niin kuin haluan" -- If it ain^t broke, don^t fix it, sanon minä.

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
Re: Breezyn päivitys Dapperiksi, ongelmia tiedossa?
« Vastaus #2 : 01.06.06 - klo:21.58 »
X:än kanssa saattaa tulla ongelmia. Minulla tuli kun asensin flight 4:sen.
alias vililikku

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Breezyn päivitys Dapperiksi, ongelmia tiedossa?
« Vastaus #3 : 01.06.06 - klo:22.02 »
Itsekin sanoit että "kaikki toimii juuri siten niin kuin haluan" -- If it ain^t broke, don^t fix it, sanon minä.

minä en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista asennetta, mutta jos oikeasti haluaa jäkittää vanhassa, niin luulisi edes dapperin 6 vuoden tukiajan houkuttelevan. tämän päivityksen jälkeen voisi käyttää samaa vanhaa softaa turvallisesti useita vuosia.
Janne