Kirjoittaja Aihe: Nojapyörä  (Luettu 2708 kertaa)

valtsu68

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 454
  • Aloitteleva peruskäyttäjä
    • Profiili
Nojapyörä
« : 31.05.10 - klo:23.53 »
Terve

Ajauduin surffaillessani, päämäärättömästi tietenkin, Savenmaan sivustolle. http://www.nojakki.fi/index.html

Jos osaisin, niin auttaisin. Nojapyörät ovat kiinnostaneet jo vuosia, mutta se viimeinen innostus on jäänyt autoharrastuksen ja siitä johtuvan köyhyyden vuoksi syttymättä. Tuo sivuston kahlaaminen vaatii lähes sitä viimeistäkin innostusta; 10,04:sen perussetillä  ja 16 - 17 " putkinäytöllä 1024x768 resolla tuo sivusto on ainakin vaativan käyttäjän mielestä kerrassaan kamala. Onko minulla vain Nooan aikaiset laitteet?

Liekö sivusto näkyy oikein isommalla ruudulla? En voi tuota testata, kun ei sellaista ole. Osa teksteistäkin vaatii reilua zoomausta, taitaa olla aika tilata optikolta tarkastus.

Onko Foorumilaisilla nojapyöriä tai muita eksoottisia lihasvoimalla kulkevia laitteita?
"Sitten joskus" minä hankin täysin katetun nojakin, sellaisen Vectorin... ::)  Toivottavasti elän siihen asti...

http://www.adventuresofgreg.com/HPVlog/VehicleDrags.html
« Viimeksi muokattu: 31.05.10 - klo:23.55 kirjoittanut valtsu68 »

Bysmyyr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 212
    • Profiili
Vs: Nojapyörä
« Vastaus #1 : 01.06.10 - klo:08.57 »
Moi, itelläni on shock proof niminen m5 valmistama nojakki. Nuo nojakki.fi sivut ovat ihan kamalat, ja ainakin osittain tehty myyntitarkoituksessa? Kannattaa vierailla nojapyorafoorumi.fi sivustolla, jos haluaa tutustua asiaan fiksummin!

valtsu68

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 454
  • Aloitteleva peruskäyttäjä
    • Profiili
Vs: Nojapyörä
« Vastaus #2 : 01.06.10 - klo:22.16 »
Moi, itelläni on shock proof niminen m5 valmistama nojakki

Oliko tuolla hankala opetella ajamaan? Tällaista olen uskonut olevan vaikea ajaa.
Nuo nojakki.fi sivut ovat ihan kamalat, ja ainakin osittain tehty myyntitarkoituksessa?

No niin ovat. Luulin jo hetken että selain on rikki  :) Savenmaan sivut ovat sentään normikamaa.

Nojapyorafoorumilla tulikin jo käytyä. Taitaa olla alallaan samanlainen tietolähde kuin tämä Ubuntu-foorumi.

Edit:  Ennätyspyörä
« Viimeksi muokattu: 01.06.10 - klo:22.20 kirjoittanut valtsu68 »

Bysmyyr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 212
    • Profiili
Vs: Nojapyörä
« Vastaus #3 : 02.06.10 - klo:11.37 »
Mulla on siitä se isopyöräsempi versio. ohan toi jonkunverran vaikeampi, mut olin tota hankittaessa ajanu isän sinner demonilla vuodenverran. Sillä pyörällä oppii ajamaan viidessä minuutissa :) suosittelen