Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Hirveintä mitä voi Nokian ja Intelin yhteistyössä tapahtua olisi Intelin prossut Nokian puhelimissa.. *URGH*
Kukahan tässä vie ketä ja kukahan siinä vain roikkuu perässä? No enhän minä tiettykään tunne kummankaan osapuolen suunnitelmia, mutt oon alusta alkaen epäillyt sen olevan ainakin puhelimia ajatellen tarpeeton, mutt tietty jos Nokia ajattelee uusia suuntia puhelimien sijaan tai rinnalle, niin ehkä... Mutt Intell näyttää olevan selkeästi aktiivisempi osapuoli ja Nokia taas vain perässähiihtäjä... http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article407187.ece
Eli lienee tuo Intel se innovaattori ja markkinavoima - ja Nokia enempi vain mukana ...siivellä... vähän ehken ilkeesti sanottuna, joten tietävämmät voi toki korjata ja on syytäkin, jos väärässä oon... Otan kaikki iskut vastaan nimimerkin suojaamana naaman ryvettymättä - vähän niin kuin Cassius Clay aikanaan sanoi