Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Lainaus käyttäjältä: UbunTux - 12.06.06 - klo:23.21Meikäläisellä sama mobility radeon 9000.Ohjeita on etsitty netistä tuntitolkulla kissojen koirien kanssa eikä vaan toimi Niin eli komento: dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorgantaa alkuperäiseen verrattuna huonommat säädöt ja nykii siis huomattavasti enemmän.Olen kokeillut atia ja vesaa eikä auta. Miten palautus onnistuisi?tuosta palautuksesta en osaa sanoa vähän riippuu mihin haluat palauttaa ja oletko ottanut tiedostoista talteen alkuperäiset.mutta oletko kokeillut asentaa tuota 9000:sta tällä ohjeellahttp://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Dapper_Installation_Guidesitten vain vaihdat tässä keskustelussa mainitun tiedoston toimivaan.(joudut todennaköisesti asentamaan ajurit meth. 2 neuvomalla tavalla, mutta aina voi yrittää sitä ykköstä jos vaikka toimis)näin minä sain omani toimimaan.
Meikäläisellä sama mobility radeon 9000.Ohjeita on etsitty netistä tuntitolkulla kissojen koirien kanssa eikä vaan toimi Niin eli komento: dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorgantaa alkuperäiseen verrattuna huonommat säädöt ja nykii siis huomattavasti enemmän.Olen kokeillut atia ja vesaa eikä auta. Miten palautus onnistuisi?
No eipä toimi noista mikään ja kaikkea mahdollista ATIn sivujen asennusohjeitakin kokeiltu sekä lisäksi esim. noita http://www.thinkwiki.org/wiki/ATI_Mobility_Radeon_9000No eipä tuo paljoa haittaa koska olen säilyttänyt windowsin pelejä ja tvoutia varten siis mitä nyt tuolla 32 MB ohjaimella nyt voi pelata No seuravaksi en sijoita ATIin.
~$ fglrxinfoError: unable to open display :0
$ glxinfo | grep renderingdirect rendering: Yes~$ fgl_glxgearsUsing GLX_SGIX_pbuffer1645 frames in 5.0 seconds = 329.000 FPS1761 frames in 5.0 seconds = 352.200 FPS~$ glxgears10258 frames in 5.0 seconds = 2051.538 FPS10239 frames in 5.0 seconds = 2047.633 FPS