Kirjoittaja Aihe: Mozilla Firefox ja salasanojen muistaminen [ratkaistu]  (Luettu 3714 kertaa)

Sofu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Hei!

Miten saisin poistettua Firefoxin muistista salasanat ja tunnukset, jotka olen joskus tallentanut muistettavaksi tietyillä sivuilla? Esim. kun menen Facebookiin, niin kone ehdottaa valmiiksi vanhaa sähköpostiosoitettani ja salasanaa. Liittyykö tämä jotenkin profiileihin? Mitä tapahtuu, jos poistan profiilit?

Olen siis poistanut jo kaikki yksityisyystiedot ja asetuksistakin olen laittanut "Säilytä lomakkeiden ja hakupalkin tiedot" pois päältä (ei raksia ruudussa). Silti kone ehdottaa esim. Gmailissa ja Facebookissa vanhoja osoitteita ja salasanoja.
« Viimeksi muokattu: 13.06.12 - klo:13.42 kirjoittanut Sofu »

aku506

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Mozilla Firefox ja salasanojen muistaminen
« Vastaus #1 : 24.04.10 - klo:16.06 »
Muokkaa->asetukset->turvallisuus->tallennetut salasanat-> Ei kun poistamaan.

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Mozilla Firefox ja salasanojen muistaminen
« Vastaus #2 : 24.04.10 - klo:23.31 »
Jos haluat tuon lisäksi myös käyttäjätunnukset pois muistettavista, niin muistaakseni täytyy vielä poistaa lomakkeisiin täytetyt tiedot.

aku506

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Mozilla Firefox ja salasanojen muistaminen
« Vastaus #3 : 25.04.10 - klo:14.36 »
Jos haluat tuon lisäksi myös käyttäjätunnukset pois muistettavista, niin muistaakseni täytyy vielä poistaa lomakkeisiin täytetyt tiedot.
Yksittäisen  saa poistettua korostamalla vaihtoehdon ja painamalla delete. Ei tarvi kaikkia poistaa....

Sofu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Mozilla Firefox ja salasanojen muistaminen
« Vastaus #4 : 25.04.10 - klo:16.27 »
Kiitoksia teille, onnistui! :)

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Mozilla Firefox ja salasanojen muistaminen
« Vastaus #5 : 26.04.10 - klo:00.00 »
Hyvä, että onnistui. Merkkaatko ketjun ensimmäisen viestin aiheen perään esim. [ratkaistu], jotta muut saman asian kanssa painiskelevat löytävät täältä helpommin avun?