Kirjoittaja Aihe: Ennätykset; oletuspelit Ubuntussa  (Luettu 6046 kertaa)

valtsu68

• Käyttäjä
  • Aloitteleva peruskäyttäjä
    • Profiili
Ennätykset; oletuspelit Ubuntussa
« : 05.04.10 - klo:16.25 »
Pelaako noita kukaan muu kuin minä?

Millaisia tuloksia olette saaneet?

Tuli tämmöinen mieleen, kun sain aika hyvän tuloksen "Viisi tai enemmän"-pelin suuressa ruudussa. 524 388 pistettä. Keskikokoisessa vain noin 710 ja pienessä 240.

Miinaharavan suuressa ruudussa ~2:25s

Robotteja on kanssa naputettu. Kaikista helpoimmalla jotain 250 000 pojoa. Mutta tuo oikeastaan mittaa vaan pelaajan kykyä vastustaa tylsistymistä ja siitä seuraavaa tyhmää virhettä.

Noita tulee nakutettua kun ei tylsyyksissään muuta keksi tai jaksa :)

asuspoju

• Käyttäjä
  • Linux_Eki useissa verkkopeleissä, palveluissa jne.
    • Profiili
    • Youtube kanavani.
Vs: Ennätykset; oletuspelit Ubuntussa
« Vastaus #1 : 05.04.10 - klo:18.38 »
Same GNOMEssa pienellä kentällä 3510  :)
http://www.youtube.com/user/LinuxEki
"Varkaat tulee ikkunoista"
http://tinyurl.com/ltspopin - Opinnäytetyöni LTSP-järjestelmästä

valtsu68

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.09.10 - klo:16.11 »
Pientä päivitystä:
... aika hyvän tuloksen "Viisi tai enemmän"-pelin suuressa ruudussa. 524 388 pistettä.

Onneksi kirjoitin "aika hyvän". Nyt ennätys on 8 388 718 pistettä. Olen kai jo oppinut miten tuota pelataan. (Siitäkin huolimatta se on aika ärsyttävä eli "tyhmä" jne. peli) :-)

Miinaharavan suurin kenttä 2min 12s.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #3 : 14.09.10 - klo:16.51 »
Mahjong 3 min 21 s kannettavalla. :) En muista Eee Topin tulosta. Parempaa yritetään vielä.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

valtsu68

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.10 - klo:21.14 »
Mahjong 3 min 21 s kannettavalla. :)

Tuo on kova aika, minulla on Majong-ajat 7 minuutin luokkaa. Miinaharava sopii minulle sen yksinkertaisuuden takia ja tuo 2:12 on kai jonkinlainen haamuaika, tai ainakin siltä se nyt tuntuu kun ei meinaa päästä alle 2:45, että pääsis listalle... Toivottavasti nuokin kehittää jotain aivon osaa, ettei kaikki 269 tuntia olisi mennyt ihan hukkaan... ::)

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #5 : 15.09.10 - klo:22.24 »
Jos haluaa kiusata kavereitaan (tai ketä vaan) niin voi muokata tiedostoja hakemistossa /var/games sinne on nimittäin tallennettu mm. mahjongin tulokset. ;) Mutta ei kannata postata niitä huijaustuloksia tähän ketjuun.
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Linuxi

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 17.09.10 - klo:23.57 »
Itselläni ennätyksenä tuossa Gnometris/Quadrapassel (sama peli) ennätyksenä on 24640. Paniikki vaan iskee kun tetrispalikat alkaa tulla kovempaa. :D

valtsu68

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.10 - klo:10.50 »
Jos haluaa kiusata kavereitaan (tai ketä vaan) niin voi muokata tiedostoja hakemistossa /var/games sinne on nimittäin tallennettu mm. mahjongin tulokset. ;) Mutta ei kannata postata niitä huijaustuloksia tähän ketjuun.

Jaaha. Vai tuollaisia juttuja  :). Omat tulokset on kyllä ihan pelaamalla tehtyjä. Tarvitsee siinä vähän tuuriakin, mutta ei tarvitse huijata. (Enkä sano tätä sen takia, että epäilisin sinun epäilevän tuloksiani, vaan ihan yleiseksi varmuudeksi.)

Itselläni ennätyksenä tuossa Gnometris/Quadrapassel (sama peli) ennätyksenä on 24640. Paniikki vaan iskee kun tetrispalikat alkaa tulla kovempaa. :D

Et sitten ole herkästi panikoivaa tyyppiä, itsellä on vain 13655 pistettä tuossa pelissä. Ja oli riittävä kiire.

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #8 : 22.09.10 - klo:19.08 »

Jaaha. Vai tuollaisia juttuja  :). Omat tulokset on kyllä ihan pelaamalla tehtyjä. Tarvitsee siinä vähän tuuriakin, mutta ei tarvitse huijata. (Enkä sano tätä sen takia, että epäilisin sinun epäilevän tuloksiani, vaan ihan yleiseksi varmuudeksi.)
Kyllä tuo minunkin tulokseni ihan oikea oli, mutta tutkin joskus asiaa niin mainitsinpa sen tässäkin.

valtsu68

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #9 : 23.09.10 - klo:22.05 »
Kyllä tuo minunkin tulokseni ihan oikea oli, mutta tutkin joskus asiaa niin mainitsinpa sen tässäkin.

Oho, olipas tosiaan kirjoitettu niin, että herkkänahkainen olisi hengittänyt herneitä  ;D.  :-[ No, olihan siellä sentään hymiö, mutta vähän liian aikaisin  :)

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #10 : 18.10.10 - klo:20.36 »
Nyt tuli 3 min 11 s mahjongissa. :P

valtsu68

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #11 : 18.10.10 - klo:22.44 »
Nyt tuli 3 min 11 s mahjongissa. :P

Kova Melko kova. Oma ennätys on edelleen 7:00, mutta kakara teki ensimmäisen tunnin aikana 4:21 ja jouduin häpeään...

Niille jotka haluavat tietää "Viisi tai enemmän" strategian, niin kannattaa keskittyä tuohon "enemmän" osaan  ;). 3x9+5 kerralla.

Edit: Muutettu sanamuoto. ;D

1:54 = käsittämätön, mutta joillekin vaan joku sopii paremmin kuin toisille.

« Viimeksi muokattu: 20.10.10 - klo:15.14 kirjoittanut valtsu68 »

Tuplae

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #12 : 19.10.10 - klo:18.54 »
Mahjong 1min 54s.  8) Oon tottunu pelaan kännykällä, tietokoneen hiirellä pelaaminen on siihen nähden ylellistä ja nopeeta.

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #13 : 19.10.10 - klo:21.07 »
Mahjong 1min 54s.  8) Oon tottunu pelaan kännykällä, tietokoneen hiirellä pelaaminen on siihen nähden ylellistä ja nopeeta.
No huh. Hanki elämä! ;) No ei tosi. Millä kartalla? Itse olen pelannut Helpolla, koska näkyy olevan oletuksena.

Tuplae

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #14 : 20.10.10 - klo:14.57 »
No huh. Hanki elämä! ;) No ei tosi. Millä kartalla? Itse olen pelannut Helpolla, koska näkyy olevan oletuksena.
Niinno ei välttämättä huono idea. :D Joo helpolla kans. Oon mä niitä jotain muitakin kokeillu, mutta jotenkin toi Helppo on mun mielestä mukavin.

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #15 : 20.10.10 - klo:15.09 »
Niinno ei välttämättä huono idea. :D Joo helpolla kans. Oon mä niitä jotain muitakin kokeillu, mutta jotenkin toi Helppo on mun mielestä mukavin.
En ole minäkään vaihtanut sitä kenttää kuin joskus kokeillakseni. Tänään istuin yhdesti koneelle ja kokeilin. Tulokseksi sain 2 min 59 sekuntia. :)