Kirjoittaja Aihe: Audacity ongelma  (Luettu 2018 kertaa)

hli

• Käyttäjä
    • Profiili
Audacity ongelma
« : 03.04.10 - klo:20.38 »
Tarkoitus olisi digitoida vanhaa LP kokoelmaa Audacityllä ja USB levysoittimella.. Acer emachines 10,1", Ubuntu 9.10. Ongelmana on, että en löydä Audacitystä asetusta, joka määräisi sisääntuloksi USB portin. Tarjoaa vain kahta mic:iä. Itse asiassa en löydä Ubuntun Audacitystä mistään "preferences", josta tämän voisi tehdä. Minulla on myös mäkki ja Audacity, tässä ei mitään ongelmia, valitaan vain "Audacity" alta "preferences", ja sieltä laite.
Mistähän löydän vastaavat valinnat Ubuntun Audacitystä?

pelko

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Audacity ongelma
« Vastaus #1 : 03.04.10 - klo:21.22 »
Tarkoitus olisi digitoida vanhaa LP kokoelmaa Audacityllä ja USB levysoittimella.. Acer emachines 10,1", Ubuntu 9.10. Ongelmana on, että en löydä Audacitystä asetusta, joka määräisi sisääntuloksi USB portin. Tarjoaa vain kahta mic:iä. Itse asiassa en löydä Ubuntun Audacitystä mistään "preferences", josta tämän voisi tehdä. Minulla on myös mäkki ja Audacity, tässä ei mitään ongelmia, valitaan vain "Audacity" alta "preferences", ja sieltä laite.
Mistähän löydän vastaavat valinnat Ubuntun Audacitystä?
Eikös ne levysoittimet tallenna USB-tikulle, jolta voit sitten kopioida biisit koneelle ja sitten poistaa naksetta ja kohinaa sillä Audacityllä?

hli

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.10 - klo:22.16 »
Ei se ihan noin taida käydä.

pelko

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 04.04.10 - klo:12.12 »
Ei se ihan noin taida käydä.

Aijaa. Niitäkin soittimia varmaan erilaisia sitten  :)

ajaaskel

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 10.04.10 - klo:12.39 »
Lainaus
Itse asiassa en löydä Ubuntun Audacitystä mistään "preferences"

Se Preferences on  Ctrl-P tai "Muokkaa" -menun alimmainen rivi kun Audacity on käynnissä.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 10.04.10 - klo:12.43 kirjoittanut ajaaskel »
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.