Onko kirjautumisruudusta mahdollisuus saada samanlaista kun wintoosassa on? Eli lista tunnuksista ja tunnusta klikkaamalla pääsis sisään, ilman salasanoja.
Hmmm... miksi haikailla XP:n perään kun kerran on siitä päässyt irti ja löytänyt käyttiksen, joka on noin karkeastikin arvioiden 10
3 kertaa letkeämpi - tarkoitan sitä, että voi säätää toimimaan juuri itse haluamallaan tavalla, eikä tarvitse enää tyytyä käyttiksen tehneen firman oletuksiin siitä, mitä
he luulevat käyttäjien haluavan Oma Ubuntu-kokoonpanoni alkaa olla nyt siinä jamassa, ettei siitä puutu mitään tarvitsemiani ominaisuuksia, eli wintoosan muisto alkaa pian haalistumaan ja lopulta se katoaa usvaan ikiajoiksi...
XP:täkin voi virittää, hankkimalla
siihen suunnitellun ohjelmiston ... minulla ko. käyttis on hätävarana vain, etten tuotakaan taida tarvita. Ellei sitten putaasta kokeilunhalusta.
Makuasia, mutta minusta tuo salasanan kysyminen, mm. erilaisia muutoksia tehtäessä, on hyvä - ei ainakaan vahingossa pääse töpeksimään ja on aikaa miettiä, että teenkö, vai jätänkö kokeilun siihen kun olen tarkemmin perehtynyt asiaan ... työpaikalla [oli XP, mutta itse laitoin partitioinnin jälkeen Ubuntun sinnekin] on tietty hyvä pitää ruutu lukossa, ettei kukaan tule
oleskelemaan ilkivaltaisesti sen koneeni ääreen, kun olen vaikka kahvilla lorveksimassa...