Kirjoittaja Aihe: Asennuslevyn teko  (Luettu 2863 kertaa)

Flatout

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Asennuslevyn teko
« : 20.05.06 - klo:20.13 »
Minulla on kaksi konetta jolle toiseen ajattelin asentaa LINUX UBUNTUn, mutta kun olen ladannut ''ubuntu-5.10-install-i386''  nimisen .ISO tiedoston koneelleni ubuntu-fi.org :sivustolta niin mitä sen jälkeen pitäisi tehdä???  Pitäisikö polttaa levylle heti vai pitääkö se purkaa  ja polttaa sitten vasta vai mitä pitäisi tehdä??? Minulla on poltto-ohjelmana Nero Burning rom 6.

Kiitoksia jos joku viitsisi auttaa.    ??? ??? ??? :P :P :P :o :o :o
Linuxia ensikertaa

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Asennuslevyn teko
« Vastaus #1 : 20.05.06 - klo:20.24 »
Minulla on kaksi konetta jolle toiseen ajattelin asentaa LINUX UBUNTUn, mutta kun olen ladannut ''ubuntu-5.10-install-i386''  nimisen .ISO tiedoston koneelleni ubuntu-fi.org :sivustolta niin mitä sen jälkeen pitäisi tehdä???  Pitäisikö polttaa levylle heti vai pitääkö se purkaa  ja polttaa sitten vasta vai mitä pitäisi tehdä??? Minulla on poltto-ohjelmana Nero Burning rom 6.

imagea ei kuulu purkaa itse, eikä sitä pidä myöskään polttaa tiedostona cd:lle. nerossa imagen pollttoon oli ainakin 5-versiossa oma kohtansa ihan siellä ohjelman päämenussa file → burn image tai jotain siihen suuntaan.
Janne

eliasj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4075
    • Profiili
alias vililikku

pjotr

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 625
    • Profiili
Re: Asennuslevyn teko
« Vastaus #3 : 20.05.06 - klo:21.07 »
Nero Burning rom 6.

Kiitoksia jos joku viitsisi auttaa.    ??? ??? ??? :P :P :P :o :o :o

Jos suomenkielinen: Polta Image

jos englanninkielinen: Burn Image
www.tehotuotanto.net

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the Universe is that none of it has tried to contact us.

Flatout

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Re: Asennuslevyn teko
« Vastaus #4 : 22.05.06 - klo:15.28 »
OK, Poltan nyt sen vain cd:lle imagetiedostona.

Kiitoksisisi...
Linuxia ensikertaa