Valitettavasti nämä selitykset ovat irrationaalisia - mihin tietysti tilannekin viittaa "uskokaa tai älkää".
eipä tuossa ollut muuta kuin tuo oloitus, jota ennen olin jo vaihtanut ubuntun ubuntuun, eli tarkemmin mint helenaan.
Ainoa jossain määrin toistuva ongelma on siinä, että äänet eivät aina toimi, mutta joskus toimivat, vaikka tiedostot sinänsä löytyvät. Tästä tulkinnasta en sinänsä ole aivan varma, koska selityksesi on tulkinnanvarainen....
no kirjoitellaan tänne, tuskinpä se haittaakaan, vaikkakin vähän typerä otsake.
rytmiloota toimi kuten yritin mainita, uudelleen käynistyksen jälkeen ei toistoa, tiedostot jotka käynnistettyäni tulivat playlistaan näyttäen kuin olisi päivittynyt. en jaksanut roplata lootaa vaan siirryin vlc playeriin jotta saisin taustahälyä itselleni.
mp3 sijaisee nfts:llä. (mitään mountaus säätöjä en ole tehnyt, vaan cliksaillut nuo osiot näkyviin käsin, jolloin salasanan pyyntö)
olisiko vika tuossa? vaikka oudolle kuulostaa minun korviini.
Kirjoitat useampaan kertaan, että uskot että rauta on kunnossa....
Tietenkään minulla ei ole pci väylään tungettavia mittareita käytössäni, hät hättää tiedän että sellaisia käytetään, väitän että rauta toimiin koska ongelmallisuus poistui kun poistin ubuntun asennuksen ja instasin ubuntun uusiksi, mint8 kuorrutteella.
useassi käyttiksen tähän asentanut, ilman mitään virhe ilmoituksia tai jumuitumisia.
Olisit nämä muistit voinut testata samassa ajassa kuin mitä näiden vastauksien kirjoittamiseen on kulunut aikaa, mutta ihan miten vain.
on niin mielenkiintoisesti muotoiltu lause jotta kai se pitää boottaa koje. (hmmm)
niin ja loppuun, tuo uskokaa tahi älkää oli vain kokemus tuolla aikaisemmalla ubuntulla.
jostain vajaasta syystä sekin piti tänne kirjoittaa. No ainakin saan itseni täällä nolattua jos en muuta.
----------EDIT----------
randomin lävitti, tosin 109% sesti. niin se vain näytti.
nyt sama kun aiemmin, vlc:ssä olevaa soittolistaa yrittäessä tallentaa mitään ei tapahtu tai ilmesty minnekkään.
mulle tulee harvinaisen epätodellinenolo moisesta.