Tämä on ainut asia, joka minua tässä Linux-maailmassa ottaa päähän. Tavalliselle tallaajalle pienetkin asiat voivat muodostua ylivoimaisen vaikeaksi. Apua kyllä saa jos sitä osaa pyytää, mutta jos Ubuntusta tms. joskus haaveillaan Macin tai Windowsin haastajaa, niin kyllä tällaiset ihan tavalliset asiat pitäisi pelata ilman temppuilua.
Tämmöstä se on ollut minullakin; tältä palstalta ja wikeistä ja kuuklesta olen apua saanut. En vain osaa pitää sitä niin kauheana, mitään en ole maksanut sen paremmin käyttiksestä kuin tuestakaan.
Täällä me tavalliset tallaajat neuvotaan toisiamme, jos osataan. On tää vähän erilainen maailma kuin Microsoftin tai Aplen maailma.
Edellisen viestini laitoin lähinnä rohkaisumielessä: kyllä näillä palikoilla on mahdollista nähdä Saab, kunhan saat säädöt kohilleen.
Minulla näkyy olevan samannumeroinen flashplugin-nonfree kuin sinullakin. Ja tämä toimii.
Muistelen, että ongelmia on tullut,jos yhtäaikaa Adoben flashin kanssa on asennettuna avoin flash-soitin(gnash) tai firefoxin flash-lisäosa.
Mitään varmaa en osaa sanoa, mutta enpä saa palkkaakaan tämmöisestä joutavasta spekuloinnista.