Kirjoittaja Aihe: wireless intellimouse explorer 2.0  (Luettu 2019 kertaa)

haapala

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
    • Profiili
wireless intellimouse explorer 2.0
« : 13.05.06 - klo:18.54 »
Vasta linuxiin siirtyneenä kohtasin ikävän ongelman. Käytössä on/oli microsoftin otsikon mukainen hiiri, joka ei toimi kunnolla..
hiiri tekee "haamu" klikkauksia eli klikkailee itsekseen. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Olisi kuitenkin kiva saada toi hiiri toimimaan... onhan se tätä vanhaa pallohiirtä hiukkasen parempi  :-\

SHIFT-FLASH

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Re: wireless intellimouse explorer 2.0
« Vastaus #1 : 25.05.06 - klo:16.30 »
Vasta linuxiin siirtyneenä kohtasin ikävän ongelman. Käytössä on/oli microsoftin otsikon mukainen hiiri, joka ei toimi kunnolla..
hiiri tekee "haamu" klikkauksia eli klikkailee itsekseen. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Olisi kuitenkin kiva saada toi hiiri toimimaan... onhan se tätä vanhaa pallohiirtä hiukkasen parempi  :-\

Mulla on itselläni sama hiiri ja ei ole kyllä mitään ongelmia esiintynyt, vakkakin ikävä asia on se, että puolet hiirinappuloista ei toimi. SHIT!  ;D

Juhhe1

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1062
    • Profiili
    • Valokuva albumini
Re: wireless intellimouse explorer 2.0
« Vastaus #2 : 25.05.06 - klo:23.38 »
Vasta linuxiin siirtyneenä kohtasin ikävän ongelman. Käytössä on/oli microsoftin otsikon mukainen hiiri, joka ei toimi kunnolla..
hiiri tekee "haamu" klikkauksia eli klikkailee itsekseen. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Olisi kuitenkin kiva saada toi hiiri toimimaan... onhan se tätä vanhaa pallohiirtä hiukkasen parempi  :-\

Mulla on itselläni sama hiiri ja ei ole kyllä mitään ongelmia esiintynyt, vakkakin ikävä asia on se, että puolet hiirinappuloista ei toimi. SHIT!  ;D

Itse sain tämän linkin ohjeen mukaan toimimaan (mulla on kyllä langallinen malli muttei siinä varmaan mitään eroa ole) http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=156761&postcount=4

Tlp-WS (Workstation) - .:Ubuntu 10.10:.
Xenophobic (Laptop) - .:Ubuntu 10.04:.
Xenophobic-II (Laptop) - .:Ubuntu 10.10:.
TlpEEE (Asus EEE) - .:Crunchbang 10 Statle