Kirjoittaja Aihe: [ONGELMA] Face of Mankind (WINE)  (Luettu 1737 kertaa)

Apila--

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
[ONGELMA] Face of Mankind (WINE)
« : 04.01.10 - klo:14.28 »
Kiinnostaa onko joku kokeillut otsikosa mainittua peliä ubuntulla winen avulla? Jos on toiminut niin onko pelikokemus ollut lataamisen arvoinen? Kiinnostaa vain kannattaisiko heittää omaan miniläppäriin, jotta koulussakin voisin ko. peliä pelailla?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nyt on siis viimeinkin ilmennyt sovelluksen kanssa ongelma kun päätin itse koitaa asentaa kun ei mitään replyjäkään kuulunut. Asennus sujui mainiosti ja asensin vituaaliselle C asemalle "ohjelmatiedostoihin" kuten normaalisti minulla on ollut Wine:llä tapana. Ongelmia on kuitenkin ilmennyt. Peli tyypillisesti MMORPG:llle sisältää patcherin, ja nyt kun koitin pelin latausversiota patchata, peli syöttää vastaavaa erroria:

Screenshot:
http://img137.imageshack.us/img137/5726/screenshotpha.png

Laitteisto:
Prosessori: AMD Athlon™ X2 dual-core processor L310 1.2 GHz, FSB 667 MHz, AMD M780G piirisarja
Keskusmuisti: 3072Mb DDR2-667 (max. 4 Gb)
Kiintolevy: 250 Gb SATA 5400 rpm
Näytönohjain: AMD Radeon HD 3200 piirisarja 384 Mt muistilla
Verkkokortti:    10/100/1000 RJ45 Ethernet

En yhtään tiedä missä ongelma. Asennus sujui hyvin ja esimerkiksi pokerihuone toimii varsin sujuvasti ja ongelmitta. (myös pokerihuoneen launcher).

Olen kokeillut ilman työpöydän vitualisointia, sekä screen shotissa sen kanssa, ongelma on aina sama.

Kysymys kuuluu: Miten saisin pelin toimimaan?

EDIT: Koitettu myös sulkea ubuntun palomuurit testimielessä, koska ongelma ilmenee vasta patchien download vaiheessa. (Patchit tarkistettiin onnistuneesti.) Yrityksestä huolimatta ongelma ei ratkennut.
« Viimeksi muokattu: 07.01.10 - klo:11.07 kirjoittanut Apila-- »