Tämähän oli ihan huijausta.
Piti olla parhaat perustelut ja muut sai äänestää perusteluista ja kuitenkin tuotteen saa, TADAA:
Sen saa kuka tahansa kello kolmeen mennessä ilmoittautunut.
Useamman halukkaan tapauksessa se jolla on eniten postauksia.
Kiitos huomautuksesta.
Koska itse itseni valitsemana diktaattorina kontrolloin tämän ketjun sääntöjä, olen itsekin pohdiskellut valintaperusteita moneen otteeseen.
Valinnan "säännöt" ovat kehittyneet ketjun edetessä.
- tämä sivusto on ollut minulle monesti suureksi avuksi ja siten tällä lahjoituksella ensisijaisesti haluan tukea sivuston toimintaa - en huomannut sitä kertoa ensimmäisessä postauksessa
- aluksi oli ajatus että ältsin hyvä käyttötarkoitus voittaa (ei säälipisteitä)
- sitten sain päähäni ajatuksen (kiitos HaXeri) että tällaisella vaihdannalla voisi olla jatkuvuutta jos se lähtisi kumuloitumaan - mutta tämä ajatus ei saanut ilmaa siipien alle (ei yhtään vastausta)
- jo alunperin minulle oli selvää että toinen toistaan äänestävillä on erilaiset äänimäärät, tässä tapauksessa postausten lukumäärän mukaisesti - tätäkään valitettavasti en osannut ensimmäisessä postauksessa vielä sanoiksi loihtia
- loppupelissä laskin jokaisen halukkaan aloitusääniksi hänen omien postaustensa määrän tällä sivustolla + siihen lisäksi kaikkien häntä äänestäneiden postausten määrän (jos jokaisella olisi yksi ääni johtaisi se äkilliseen (saman henkilön? huuhaa) rekisteröitymisten lisääntymiseen ja äänestämiseen). Itse kuitenkin haluan suosia
pitkäaikaista omistautumista tämän sivuston hyväksi.
Siitäpä kasvoi (jälleen) uusi ajatus kuin Fenix lintu tuhkasta:
Palstan käyttäjät voisivat vuosittain ehdottaa (marraskuussa) vielä arvossa olevaa mutta itselle tarpeettomaksi käynyttä hardwarea jaettavaksi sivuston käyttäjien kesken, nimittäin:
VUODEN POSTAAJA -PALKINTO- laitteen tarjoaja maksaa lähetyskustannuksen
- laitteet annetaan edellisen vuoden aikana eniten yhteisöä avustaneille henkilöille
- eniten (järkeviä) postauksia tehnyt saa ensiksi valita
- moderaattoreilla on oikeus arvottaa postaukset /postaajat siten että hyvät vastaukset / vastaajat ovat paremmissa lähtökuopissa loppupisteytyksen suhteen
Laitteet laitetaan jakeluun joulukuun alussa - jouluksi kotiin.