Kirjoittaja Aihe: Artworkin vaihtaminen (RATKAISTU)  (Luettu 2771 kertaa)

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Artworkin vaihtaminen (RATKAISTU)
« : 05.05.06 - klo:15.56 »
Eli minulla on asennettuna GNOME, KDE ja XFCE. Tällä hetkellä artworkkina on XUBUNTU. Miten sen voisi vaihtaa Ubuntuksi? Olisin kiitollinen tiedosta. Käytössä Breezy.
EDIT: Ratkaistu, lue alin viestini.
« Viimeksi muokattu: 05.05.06 - klo:16.33 kirjoittanut Kupuntu »
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm

tuke81

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1667
    • Profiili
Re: Artworkin vaihtaminen
« Vastaus #1 : 05.05.06 - klo:16.19 »
Itselläni oli sama onkelma... Enkä tiedä miten minä sen oikein ratkaisin, sillä vanha kerneli käyttää vieläkin jostakin syystä xubuntu-usplashiä vaikka koko xubuntua ei koneellani enää olekkaan. Muistaakseni poistelin kaikki kubuntu-artwork-usplash ja xubuntu-artwork-usplash paketit ja asensin ubuntu-artwork paketin uudestaan(komento sudo update-alternatives --config usplash-artwork.so ei oikein hyödytä kun se vain ilmoittaa että vain yksi ohjelma, joka hoitaa usplashiä), tämäkään ei tainnut vielä riittää, jos oikein muistan vasta, kun uusi kerneli tuli niin linux otti käyttöön ubuntu usplashin(kait siksi ettei muita enää koneella ollutkaan)
Miksi tehdä jotain helposti, kun sen voi tehdä vaikeastikin...

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Re: Artworkin vaihtaminen
« Vastaus #2 : 05.05.06 - klo:16.32 »
Itselläni oli sama onkelma... Enkä tiedä miten minä sen oikein ratkaisin, sillä vanha kerneli käyttää vieläkin jostakin syystä xubuntu-usplashiä vaikka koko xubuntua ei koneellani enää olekkaan. Muistaakseni poistelin kaikki kubuntu-artwork-usplash ja xubuntu-artwork-usplash paketit ja asensin ubuntu-artwork paketin uudestaan(komento sudo update-alternatives --config usplash-artwork.so ei oikein hyödytä kun se vain ilmoittaa että vain yksi ohjelma, joka hoitaa usplashiä), tämäkään ei tainnut vielä riittää, jos oikein muistan vasta, kun uusi kerneli tuli niin linux otti käyttöön ubuntu usplashin(kait siksi ettei muita enää koneella ollutkaan)
Kiitti sulle. Sitten kun päivitän Dapperiin niin tulee uusi kerneli joten silloin tämä toimii.
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm

tuke81

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1667
    • Profiili
Re: Artworkin vaihtaminen (RATKAISTU)
« Vastaus #3 : 05.05.06 - klo:16.35 »
Heh älä vielä kiittele minä en itsekkään tiedä mikä sen vaihto(olen poistanut kaikki xubuntut ja kubuntut koneeltani ja yhä se kummittelee)
Miksi tehdä jotain helposti, kun sen voi tehdä vaikeastikin...

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Re: Artworkin vaihtaminen (RATKAISTU)
« Vastaus #4 : 05.05.06 - klo:17.39 »
Heh älä vielä kiittele minä en itsekkään tiedä mikä sen vaihto(olen poistanut kaikki xubuntut ja kubuntut koneeltani ja yhä se kummittelee)
Ok. Mutta tarttee tähä tästä vaikka HOWTO jos tää ratkee ja jos jaksaa.
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm

ealho

  • Vieras
Re: Artworkin vaihtaminen (RATKAISTU)
« Vastaus #5 : 05.05.06 - klo:20.41 »
Mikä on artwork?

Kupuntu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 804
  • Kubuntu 8.10 @ Amilo A1645
    • Profiili
Re: Artworkin vaihtaminen (RATKAISTU)
« Vastaus #6 : 05.05.06 - klo:20.44 »
Mikä on artwork?
Tuossa kuvassa on Ubuntu artwork: http://www.ubuntu-fi.org/images/ubuntu5.10-asennus/ubuntu5.10-asennus27.png Eli se on siis se latausruudun tekstin väri ja se iso teksti.
Amilo A1645: AMD 3300+ 2.0 Ghz, 512 mb RAM, 80 gb kiintolevy.
Last.fm