Kirjoittaja Aihe: Mp3-soittimet, Sony/Creative  (Luettu 2667 kertaa)

Lateralus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Mp3-soittimet, Sony/Creative
« : 23.11.09 - klo:21.27 »
Pitäisi ostaa uusi mp3-soitin. Onko kellään täällä Sonyn NWZ-S-malleja tai Creativen Zen tai Zen X-Fi malleja? Toimivatko ne Ubuntussa vai tuleeko hankaluuksia? Voiko niitä käyttää Ubuntussa (tai ylipäätään) tietokoneessa drag-and-drop tyyliin, vai tarvitaanko välttämättä joku ohjelma että saa tiedostoja sisään ja ulos?

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5676
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #1 : 23.11.09 - klo:21.35 »
Muistaakseni Creativen Zen mallit toimii ihan täysin massamuistina, eli ei vaadi käyttöön mitään asennettavia softia. Kannattaa odottaa muista käyttäjiltä varmennusta, nimittäin kyseessä ei ollut oma laite, vaan tuttavan ja tästä on jo pari vuotta.

Jukki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 407
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #2 : 23.11.09 - klo:22.00 »
Ota sit sellainen malli jossa on ogg vorbis-tuki. Itse olen pakannut kaiki musiikkitiedostot tuohon vapaaseen muotoon. Vielä en ole ostanut soitinta, mutta tutkin vähän jo asiaa ja ogg-tuki löytyy useimmista (ei siis kaikista) samsungin malleista. Grundigillakin oli jotain. Verkkokauppa.com ainakin ilmoittaa myymiensä laitteitten ogg vorbis tuen.

ajaaskel

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3401
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #3 : 24.11.09 - klo:08.55 »
SanDisk Fuze soittaa .ogg tiedostoja jos soittimen firmware-ohjelma on tuore.
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.

Lateralus

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #4 : 24.11.09 - klo:19.04 »
SanDisk Fuze soittaa .ogg tiedostoja jos soittimen firmware-ohjelma on tuore.

Ainakaan Verkkokaupasta ei löydy tuota tarpeeksi suurena. Pitäisi olla vähintään 16, tai sitten 32G.

Hertsi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 581
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #5 : 24.11.09 - klo:21.51 »
Älkää vaan samsungia ostako, itse suosittelisin creative tai sandisk koska ne ovat kestävimpiä.

pttk

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #6 : 25.11.09 - klo:00.40 »

Itse ostin e-ville,stä  tämmöisen:  Diel-Roc, mp4-soitin 16Gt Vihreä ja toimii kuin junanvessa.
Debian 6 "Squeeze", Ubuntu  10.04, Ubuntu 12.04

Hertsi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 581
    • Profiili
Vs: Mp3-soittimet, Sony/Creative
« Vastaus #7 : 26.11.09 - klo:18.17 »

Itse ostin e-ville,stä  tämmöisen:  Diel-Roc, mp4-soitin 16Gt Vihreä ja toimii kuin junanvessa.


Selkeästi Saunalahti ihmisiä  ;D