Kirjoittaja Aihe: open office tyrii  (Luettu 1546 kertaa)

lowrider

• Käyttäjä
    • Profiili
open office tyrii
« : 18.11.09 - klo:10.14 »
moi,

oo avaa tiedostot mutta ei näytä sisältöä. jotain punaisia viivoja vain. näin ihan yllättäen, edellisenä iltana kaikki oli vielä hyvin. en päivittänyt enkä mitään.
onko ehdotuksia? 9.04 on ubuntu ja oo on 3.0

kiitti jo etukäteen

j

Jallu59

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: open office tyrii
« Vastaus #1 : 18.11.09 - klo:10.43 »
Nopein kokeilu: Poista OpenOffice ja asenna se uudelleen. Jos ei auta täytyy koettaa selvittää, missä sen käyttäjäkohtaiset ja/tai yleiset asetustiedostot sijaitsevat (mulle ei vielä selvinnyt).

T::Jallu59
Jari J. Lehtinen, Wanhempi (iki?)tietoteekkari & tietotekniikkakonsultti Turust, P4-HT / 3,0 GHz, Intel945 IGP 226MB & 4GBram & UbuntuStudio 14.04. Toshiba Satellie 50-C, i5 dual-core 2,3GHz, ubuntu-mate 16.04 LTS

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #2 : 18.11.09 - klo:15.57 »
Nopein kokeilu: Poista OpenOffice ja asenna se uudelleen. Jos ei auta täytyy koettaa selvittää, missä sen käyttäjäkohtaiset ja/tai yleiset asetustiedostot sijaitsevat (mulle ei vielä selvinnyt).

T::Jallu59
~/.openoffice.org/3/user/config tjsp?
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

spark

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 18.11.09 - klo:18.28 »
Oletko kokeillut ilman Compizia? Minulla vanhassa koneessa Geforce 4? ja compiz aiheutti sen, että Open officen kirjaimet ja valikot meni lukukelvottomaksi sotkuksi.