Kirjoittaja Aihe: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla  (Luettu 3491 kertaa)

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Jauntyssa mulla oli tuo XBMC ja oli mukavan näköinen ja mukava käyttää. Nyt ei saa Karmiciin muuta kuin tuon alpha-version ja se ei toimi sitten oikein mitenkään:-( Poistin koko media-centerin sitten ja odottelen valmiimpaa versiota. (myös karmicista)

Lisäystä...
Hardyyn päivittyi XBMC tuohon alpha-versioon mulla tänään ja se sitten toimii edelleen. Minkähän takia se sitten karmicissa ei toimi?? Luulis että se olis toisin päin!!
« Viimeksi muokattu: 10.11.09 - klo:21.03 kirjoittanut Jussi41 »
alkaa se kokemus karttua tästäkin

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #1 : 11.11.09 - klo:00.16 »
Minulla toimii kyllä karmicissa, lukuunottamatta satunnaisia kaatumisia ja DVD-valikoiden sekoilua.

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #2 : 11.11.09 - klo:11.52 »
Minulla toimii kyllä karmicissa, lukuunottamatta satunnaisia kaatumisia ja DVD-valikoiden sekoilua.

No hyvä että toisella toimii:-) kyllähän ne kaatuilut varmaan loppuu ja valikot selvenee kunhan alphasta edetään valmiimpaan.  Mulla vaan ei toiminut niin että sitä olisi pystynyt käyttämään.
alkaa se kokemus karttua tästäkin

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #3 : 11.11.09 - klo:14.23 »
Kokeilitko samassa koneessa molemmilla Ubuntu-versioilla? Mikä näytönohjain ja ajurit käytössä?

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #4 : 11.11.09 - klo:15.07 »
Kokeilitko samassa koneessa molemmilla Ubuntu-versioilla? Mikä näytönohjain ja ajurit käytössä?

Mulla on karmic ja hardy samalla koneella, mutta eri kovoilla. Näytönohjain on radeon 9200 ja ajurit on vapaat.
alkaa se kokemus karttua tästäkin

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #5 : 11.11.09 - klo:16.45 »
Ja onhan työpöytätehosteet kytketty pois 9.10:stä?

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #6 : 11.11.09 - klo:16.54 »
Ja onhan työpöytätehosteet kytketty pois 9.10:stä?
 

Juu, ne lähti ensimmäisenä pois kun ensi kertaa käynnistin. Sellainen juttu pisti silloin silmään että taustakuva oli pelkkä musta, paneelit taisi erottua kyllä.
alkaa se kokemus karttua tästäkin

HMi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1424
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #7 : 11.11.09 - klo:17.37 »
Minulla toimii ihan hyvin karmic + xbmc 9.11 + ati 9600 näytönohjain, alkuun oli ongelmana kaatuilu kun yritti katsoa jotain videoita, apu siihen löytyi kun vaihdoin Renderöintimenetelmän VDPAU:sta GLSL:lään.
Ongelmia oli myös NVIDIA:n ohjaimella ajurin 173 kanssa jolla nousi prossunkäyttö täysille, vaihto vanhempaan ajuriin auttoi.

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #8 : 11.11.09 - klo:17.50 »
Minulla XBMC käynnistyi koko ruudun täyttämänä ja hiiri se liikkui niin jähmeästi ettei sillä mitään pystynyt tekemään. Oikeastaan jähmeän tuntuinen oli itse XBMC:kin. Nuolinäppäimilläkin homma sujui tosi heikosti. Tämä siis karmicissa, Hardyssä se toimii edelleen ihan hyvin.
alkaa se kokemus karttua tästäkin

HMi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1424
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #9 : 11.11.09 - klo:18.06 »
Minulla XBMC käynnistyi koko ruudun täyttämänä ja hiiri se liikkui niin jähmeästi ettei sillä mitään pystynyt tekemään. Oikeastaan jähmeän tuntuinen oli itse XBMC:kin. Nuolinäppäimilläkin homma sujui tosi heikosti. Tämä siis karmicissa, Hardyssä se toimii edelleen ihan hyvin.

Juuri noin se suuri prossunkäyttö minullakin ilmeni.

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Vs: XBMC alpha karmicissa ei toimi, ainakaan minulla
« Vastaus #10 : 11.11.09 - klo:18.13 »
Minulla se homma sitten taitaa olla selvä. Eipä taida olla ajureita joita vaihdella. Pitää käytellä XBMC:tä hardyn puolella, Sitähän voi päivitellä vasta huhtikuussa :-) Jos siis vakaata 10.04 odotellaan.
alkaa se kokemus karttua tästäkin