Kirjoittaja Aihe: Deskbar  (Luettu 1878 kertaa)

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Deskbar
« : 30.04.06 - klo:22.53 »
jokos dapperin kokeilijoista (vai oliko se jo breezyssäkin?) moni on testaillut tuota paneliin liitettävää deskbar-applettia? mitä mieltä olette?

itse testasin sitä vasta äsken, enkä ole vielä oikein pystynyt päättämään onko appletti hemmetin kätevä vai ainoastaan aluksi hemmetin kätevältä vaikuttava. mäkkiin tehty quicksilver on kai aika samankaltainen, mutta ei ole sitäkään pahemmin tullut testailtua.
Janne

muep

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 896
    • Profiili
Re: Deskbar
« Vastaus #1 : 01.05.06 - klo:04.02 »
Pikaisella testauksella minusta kyseinen ohjelmake on varsin näppärä, varsinkin Beaglen kanssa. Itselläni ei indeksoitavaa juuri ole, mutta voisin hyvin kuvitella, että jollakulla enemmän esimerkiksi kirjoittavalla olisi hyötyä tuommoisesta. Itse olen enemmän pyrkinyt alunperinkin pitämään tiedostot järjestyksessä. Isommilla tietomäärillä tosin taitaa tuo Beagle vähän kyykähtää, sen sorttista puhetta on tullut kuultua. Idea kyllä on mukava.

Voihan tuosta toki kaikkea muutakin käynnistellä.

Kai se on aika paljon käyttäjästä kiinni, miten paljon tuommoisesta on hyötyä.
[http://smolt.fedoraproject.org/show?uuid=pub_ac53b581-021a-4b76-bd14-e7d51f55462f]Pöytäkone[/url]
Läppäri

senseye

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Deskbar
« Vastaus #2 : 24.01.08 - klo:15.26 »
KK--... itse mietiskelin tässä että mites tuo deskbar voi löytää haku sanalla: "Wine"  ghost recon käynnistys,ghost recon uninstall....sun muuta aiheeseen liityväää....meinaan kumpaakaan ei ole enää koneella ja olen ajanut alla olevat komennot



TÄSSÄ ON MITÄ PITÄISI SAADA POISTETTUA.....WINE/GHOST...
Asiasta kukkarukkuun....... olisko jotain koodia millä saisi putsattua koko koneen kaikesta roskasta esim NS.kaikista haamu tiedostoista.. niikuin tuo deskbar juttu..että saisi tuon haun tuloksen nolattua eli ettei löytäsi enää tollaisia mitä ei koneella olekkaan....




voiko kaikki Wineen liittyvän  poistaa kun sitö ei koneellla ole ? löytyi haulla "WINE"



Koodia: [Valitse]
sudo apt-get autoremove
TÄMÄN toiminnasta en ole varma....
Koodia: [Valitse]
sudo apt-get clean
 JOITAIN MUITA TARPEELISIA ???
« Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:16.54 kirjoittanut senseye »
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.93 GHz
Nvidia Geforce 7650GS
1024MB RAM
Benq 22" Widescreen