Kirjoittaja Aihe: Totemin bufferi  (Luettu 1583 kertaa)

deeps

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Totemin bufferi
« : 05.11.09 - klo:22.21 »
Moi,
Koitin googlailla enkä löytänyt vastauksia joten päätin kirjotella tänne.
Eli ongelmana on että Totem ei bufferoi videoita netistä riittävästi vaan pätkii soittoa muutaman sekunnin välein.
Kokeilin jo asettaa gconf-editorilla totemin molemmat bufferiin viittaavat asetukset 50:een sekunttiin muttei sillä toki mitään vaikutusta ollut...
Mites tän mahtaa saada kuntoon?
Virtuaali-Linuxilla mennään toistaiseksi.

kinder

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Totemin bufferi
« Vastaus #1 : 06.11.09 - klo:14.00 »
Mikäs netin nopeus?

Itse en totem-mozilla liitännäistä käytä ollenkaan firefoxissa. asensin itselle kaffeinen ja kaffeine-mozilla. hyvin on toiminut :)
Näytön pitäisi olla aina tuuman tai kaksi isompi, koneen vuoden tai kaksi uudempi. rahaa tonni tai kaksi enempi. Ihminen on ahne ja kateellinen, mutta niin pitääkin olla, muuten kulutus loppuisi ja kehitys pysähtyisi.

deeps

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Totemin bufferi
« Vastaus #2 : 06.11.09 - klo:14.14 »
Mikäs netin nopeus?

Itse en totem-mozilla liitännäistä käytä ollenkaan firefoxissa. asensin itselle kaffeinen ja kaffeine-mozilla. hyvin on toiminut :)
Nettinä on 24Mbit/s ADSL josta hönkää riittää noin 19Mbit/s. Tämä ei ole ongelma, ongelmaksi toki tulee lähtevän pään nopeus ja pullonkaulat siinä välillä.
Ongelman tarkempi kuvaus: Olen määritellyt nuo bufferin koot kokoon 50s, jos klikkaan linkkiä joka vie 30s videoklippiin saattaa toisto pysähtyä pari kolmekin kertaa kesken kun Totem hakee lisää ruokaa bufferiin. Sama toistuu jos avaan linkin suoraan Totem-ohjelmassa.
Virtuaali-Linuxilla mennään toistaiseksi.

BBT

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 352
    • Profiili
Vs: Totemin bufferi
« Vastaus #3 : 07.11.09 - klo:20.12 »
Totemin asetuksista löytyy Yhteysnopeus valikko. Kaiken järjen mukaan hitaammalla yhteysnopeudella bufferoidaan enemmän ja nopeammalla vähemmän. Siitä en tiedä, vaikuttaako tuo selainliitännäisen toimintaan, toivottavasti.