Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Itsehän kaveri heitti että on pettynyt 9.10:iin. Olis tuohon tietysti voinu heittää että kokeile fedoraa tai minttiä tms. mutta tuli nyt tuollainen heitettyä. Eipä kaveri tarkemmin asiasta sanonut että mikä mieltä painoi... Onhan noita vaihtoehtoja olemassa jos yhteen on pettynyt.
skandit tosin havisi haha
sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade
sudo suapt-get update && apt-get dist-upgrade -d/etc/init.d/kdm stopapt-get dist-upgrade/etc/init.d/kdm start && exit
Lainaus käyttäjältä: Tha-Fox - 08.12.09 - klo:15.49sudo apt-get update && sudo apt-get upgradeKannattaa käyttää dist-upgrade:a, varsinkin jos seuraa kehitysversiota. Itse käytän sitä aina, siis ihan tavallisten päivitystenkin asentamiseen koska on heöpompi muistaa yksi komento (ja opettaa se muille)...
Joku nvidia tuossa koneessa on
Lainaus käyttäjältä: Storck - 10.12.09 - klo:20.24Joku nvidia tuossa koneessa onVaihda ATi:n kortti tilalle. Se toimii huomattavasti paremmin.
Joskus tässä kohti olisi voinut vielä revetä.
puhuvat kans.välisellä foorumilla että tämä toimisi... https://launchpad.net/~sevenmachines/+archive/nvidia?field.series_filter=lucide. mutta tässähän tuo homma nvidian osalta on lyhykäisyydessään... The nv driver used by default for nvidia video chipsets on the LiveCD is reported to lead to X server crashes. Investigation of this issue is ongoing and should be resolved for Lucid Alpha 2. As a workaround, users can boot with safe graphics mode" to use the vesa driver. (494627) eli ootella alpha 2:sta
Minä käyttäisin seuraavia komentoja (sidux way): Koodia: [Valitse]sudo suapt-get update && apt-get dist-upgrade -dinit 3dist-upgradeinit 5 && exit
sudo suapt-get update && apt-get dist-upgrade -dinit 3dist-upgradeinit 5 && exit
Lainaus käyttäjältä: mrl586 - 09.12.09 - klo:09.10Minä käyttäisin seuraavia komentoja (sidux way): Koodia: [Valitse]sudo suapt-get update && apt-get dist-upgrade -dinit 3dist-upgradeinit 5 && exitNäkyykö teksti nyt, ainakin skandit rupesivat toimimaan minulla?Nuo "Sidux way" -komennot eivät toimi Ubuntussa."init 3" ei tee mitäänja tuskin pelkkä"dist-upgrade" tekee Siduxissakaan mitään ilman apt-getiä?