Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Musiikkia tulee kuunneltua kotona ja autossa jo ihan liikaa, tämän tyyppiset jutut virkistää kummasti.
minua kyrsii nämä radiomainokset. Radio puhe lähettää toisinaan ihan mielenkiintoisia juttuja.
Ihme vastauksia täällä foorumeilla Onhan meillä Striimi.net ja http://podcasthakemisto.net(striimi.net nyt alhaalla)Kuuntelen säännöllisesti LankaPuhelinta (viihdeohjelma), PuhujainKulmaa (tekniikkapodcast) ja LinuCastia jossa jopa itse olen ollut mukana.
Kuunteleeko kukaan sarjaa: Knalli ja Sateenvarjo[...] En tiedä löytyykö netistä, koska saan kaikki äänitteeni kaverilta. Sillä kun mahtaa olla kaikki knallit.
Kuunteleeko kukaan sarjaa: Knalli ja SateenvarjoItse kuuntelen lauantaisin aina radiosta. Knallit ovat hupaisia komedioita brittiläisen ministeriön erikoisosastolta. Yle areenasta löytää ainakin 4 viimeisintä mitä yleltä on tullut. En tiedä löytyykö netistä, koska saan kaikki äänitteeni kaverilta. Sillä kun mahtaa olla kaikki knallit.