Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Moi!Millä saisin mahdollistettua ruudun koon pienentämisen, jotta voisi katsella kahta ikkunaa samaan aikaan?
Ehkäpä olin väärää asiaa neuvomassa?
Kiitti vastauksista. Tiedän mitä tarkoitatte, mutta mulla ei ole sellaista kohtaa missä olisi kaksi ruutua päällekkäin, niitä on vain viiva, yksi ruutu ja rasti. Löytyisikö ratkaisu sitten uudemmasta firefoxin versiosta? Mun versioni lukee alatiedoissa.
Lainaus käyttäjältä: janna - 22.10.09 - klo:18.23Kiitti vastauksista. Tiedän mitä tarkoitatte, mutta mulla ei ole sellaista kohtaa missä olisi kaksi ruutua päällekkäin, niitä on vain viiva, yksi ruutu ja rasti. Löytyisikö ratkaisu sitten uudemmasta firefoxin versiosta? Mun versioni lukee alatiedoissa. Siitä viivasta eli keskimmäisestä saat muutettua kokoa, painat siitä ja sitten otat kulmasta kiinni ja pidät hiiren nappia pohjassa ja liikuttelemalla valitset koon (jos ei muutu niin paina toisen kerran). Jos/kun jätät selaimen pieneksi sulkiessa sen niin seuraavalla kerralla on sen kokoinen kuin sulkiessa.
Kappas, sehän tosiaan toimiikin. En tiennyt että se toimii kun siinä on vaan yhden ikkunan kuva. Kiitos vaan!