Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
VLC-liitännäisen ja Flash Playerin ei kyllä pitäisi häiritä toisiaan millään tavalla. Mitä asetuksia joudut säätelemään?
Joudun sammuttamaan VLC Pluginin FireFox asetuksistani, ennen kuin voin katsella Flash videoita ??Minulla on siis VLC Plugin ja Adobe Flash 10 asennettuina.
FireFox asetuksista minulla on "kysy aina" asetettuna Flash video kohdalle.
Lainaus käyttäjältä: JariTapio - 16.10.09 - klo:14.28Joudun sammuttamaan VLC Pluginin FireFox asetuksistani, ennen kuin voin katsella Flash videoita ??Minulla on siis VLC Plugin ja Adobe Flash 10 asennettuina.Asensin VLC-pluginin, mutta en huomannut mitään ongelmaa Katsomossa ja Areenassa. Molemmat toistivat videota jopa samanaikaisesti eri välilehdillä. Samalla tavalla siis toimi kuin muillakin videoplugineilla.LainausFireFox asetuksista minulla on "kysy aina" asetettuna Flash video kohdalle.Tuo "Flash video"-kohta on .flv-tiedostoille. Se ei vaikuta Areenaan tai muihin Flash-härpäkkeisiin, jotka toimivat .swf-tiedostojen kautta.Onko sinulla "SWF-tiedosto"-kohdassa "Käytä liitännäistä Shockwave Flash"?