Kirjoittaja Aihe: Toimiiko Ubuntulla MSI GF6200?  (Luettu 1340 kertaa)

Blackheart

  • Vieras
Toimiiko Ubuntulla MSI GF6200?
« : 15.10.09 - klo:21.19 »
Osaatteko sanoa toimiiko tuo näytönohjain Ubuntulla? 9.04-->.
En tartte mihinkään pelaamiseen tai muuhunkaan vaativaan hommaan. Ihan vaan peruskäyttöön. Mitä se peruskäyttö sitten on??? Mulle se on ihan kuva ruudulle vapailla ajureilla ja joskus joku DVD leffan katselu.

Muisti: 256 Mt
Piirisarja: Nvidia Geforce FX 6200
Cooling: Heatsink
Muistiteknologia: DDR
Muistiväylän leveys (bit): 64
Väylä: AGP 8X
Ramdac: 400 MHZ
Virkistystaajuus (max res.): 85 Hz
Kellotaajuus (ENGINE): 350 MHz 
Kellotaajuus (MEMORY): 500 MHz
Resoluutio max: 2048 x 1536
Video Playback: MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4
DVD-tuki: ohjelmistolla
Käyttöjärjestelmä: Windows 2000, Windows XP
Näyttöliitännät: 1 x VGA, 1 x DVI, 1 x TV
Liitännät: S-video
Lisäominaisuudet: NVIDIA CineFX 3.0, NVIDIA ForceWare, NVIDIA UltraShadow II technology, NVIDIA Intellisample 3.0 technology,  NVIDIA ForceWare Unified Driver Architecture (UDA), NVIDIA nView multi-display technology, NVIDIA Digital Vibrance Control 3.0
Valmistajan koodi: NX6200AX-TD256H

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16357
    • Profiili
Vs: Toimiiko Ubuntulla MSI GF6200?
« Vastaus #1 : 15.10.09 - klo:21.30 »
Osaatteko sanoa toimiiko tuo näytönohjain Ubuntulla? 9.04-->.
En tartte mihinkään pelaamiseen tai muuhunkaan vaativaan hommaan. Ihan vaan peruskäyttöön. Mitä se peruskäyttö sitten on??? Mulle se on ihan kuva ruudulle vapailla ajureilla ja joskus joku DVD leffan katselu.

Toimii, mutta jos vapaat ajurit ovat vaatimuksena niin menisin ehkä ATI:n puolelle. Esimerkiksi Radeon 9200 tai 9250 kävisivät.

Blackheart

  • Vieras
Vs: Toimiiko Ubuntulla MSI GF6200?
« Vastaus #2 : 15.10.09 - klo:22.44 »
No mulla on kyllä nyt koneessa ATI Radeon 9600 Pro, mutta tuuletin on äänekäs. Tai itse asiassa alkuperäinen tuuletin kuoli ajat sitten ja nyt on paikalla joku vanha prossutuuletin, kun tuohon Club korttiin ei näytä saavan enään mistään sopivaa ropellia. Jotkut sanoo, että siitä saa tehtyä passiivijäähdytteisenkin, mutta en osaa ostaa kamoja siihen hommaan.

Ajattelin pistää sen 40€ tuohon MSI korttiin, jos tuo vaan toimii Linuxin kanssa ihan perus ajureilla.

Toki jos joku tietää paremman ohjaimen tuohon 40€ hintaan, niin ehdotuksia otetaan vastaan.