Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
jotain hyvääkin välillä.. feisty+beryl yhdistelmän kanssa ei toiminut checkgmail ja uusien postien luetuksi merkkaaminen.. nyt gutsy+compiz yhdistelmän aikana checkgmail toimii kaikilla ominaisuuksilla..
Mikä Ubuntu alla?Tällaisen löysin Lainausjotain hyvääkin välillä.. feisty+beryl yhdistelmän kanssa ei toiminut checkgmail ja uusien postien luetuksi merkkaaminen.. nyt gutsy+compiz yhdistelmän aikana checkgmail toimii kaikilla ominaisuuksilla..
Olen kyllä ihan aloittelija, mistä näkee edes sen että mikä ubuntu on käytössä?
Koodia: [Valitse]Olen kyllä ihan aloittelija, mistä näkee edes sen että mikä ubuntu on käytössä?Järjestelmä --> Ylläpito --> Järjestelmän valvoja --> Järjestelmä.
Gnome(mikä se lieneekin) on 2.26.1
asensin tuon checkmailin mutta ei suostu toimimaan, kyselee vain salasanaa vaikka antaa oikean , niin ei hyväksy. Samalla salasanalla kyllä pääsee kirjautumaan gmailiin, olisiko ideoita?
checkgmail -update
sudo checkgmail -update
Joo kiitos Storck. Tuolla sain toimimaan eli itse tein näin:Koodia: [Valitse]checkgmail -updateja sitten ISO Y siihen kysymykseen ja rupesi toimimaan. Tosin sillä oli pieni sivuvaikutus (/usr/bin/checkgmail on nyt tomppelin omistuksessa rootin sijaan), joten tee ennenmmin näin (ja kerro toimiko):Komenna päätteessä:Koodia: [Valitse]sudo checkgmail -updateVastaa ISOlla Y:llä siihen kysymykseen, mutta paina Peru kun se kyselee salasanoja ja tunnuksia kumpaankin ikkunaan (eli se isompi ja sen jälkeen tuleva pienempi). Avaa CheckGMail valikosta ja anna (ainakin) tänne palautetta.