Kirjoittaja Aihe: LaTeX/LyX2html järkevästi?  (Luettu 1752 kertaa)

s0r05000

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 110
    • Profiili
    • kapsi
LaTeX/LyX2html järkevästi?
« : 24.09.09 - klo:11.04 »
Moi.

Ongelma olisi seuraavanlainen..

Minulla olisi tässä lyxillä tehty asiallinen dokumentaatio, jonka tahtoisin saada html-muotoon. Tämä siis kuitenkin siten, että LyX:istä tuttu puunäkymä olisi html-sivun vasemmassa laidassa. Kaikki konvertterit, joiden kanssa olen paininut tekevät sivusta samanlaisen kuin lyxin itsensä tulostama pdf. Tarkoittaen, että ainoa navigointimahdollisuus on liikkua ylös/eteen/taakse dokumentaatiopuussa näkemättä itse puuta.

Muuten tämä onnistuisi tietenkin komeasti tekemällä käsin muutokset index.htm:ään ja style.css:ään, mutta näin toimien jokainen muokkaus alkuperäiseen dokumenttiin vaatisi samat muutokset.

Olen tutkinut eLyXer:in ja LaTex2html:n optiot, eikä kumpikaan tarjoa mahdollisuutta kovakoodata kehyksiä toimimaan toivomallani tavalla. Lähin, jonka löysin tuntien googlailulla oli Doxygen. Tämä ei kuitenkaan ole tarkoitettu kyseiseen muunnokseen, vaan sen tehtävä on tuottaa dokumentaatio suoraan jonkin ohjelman lähdekoodista.

Tietääkö joku doxygenin doxywizardia vastaavan ohjelman tai skriptin lyxin html:ksi muuntamiseen?

Tai onko joku saanut elyxerin tai latex2html:n tekemään kehykset?
« Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo:11.59 kirjoittanut s0r05000 »
"a combination of bad and sad luck, and it's definitely not fair." Grace (or The Importance of being impermanent) - Armalite
HP Pavilion tx2020 & Ubuntu 8.04 mirosol.kapsi.fi