Kirjoittaja Aihe: Multimedia katselu ongelmat  (Luettu 1836 kertaa)

haali

• Käyttäjä
    • Profiili
Multimedia katselu ongelmat
« : 13.09.09 - klo:12.02 »
Tämä tietysti suututtaa Ubuntuun vahvasti sitoutuneita,mutta kokeilkaa seuraavaa aivan mielenkiinnosta.
Minä käytän Mint 7:kaa Gnome pöydällä mikä on vahvasti Ubuntu pohjainen,nyt löytyi apu Elävä arkisto,Areena,Mtv3,Subtv,Nelonen ym kaikki näkyy.
Latasin Kaffeine 0.8.7 repoista ja poistin kaikki muut pluginit/liitännäiset eli Totem,Vlc ja Mplayerin ja plugin sekä Mozpluggerin.
Kaffeinesta valitsin kaikki valinnat,lisäksi tietysti Flash Player 10 plugeineen,mitä Synaptig lyötää haulla siinä kaikki. nyt ei tarvitse kikkailla kuvan saa koko näytön kokoiseksi ja valinta pysyy vakiona.
En tietysti väitä että tämä toimii kaikilla koneilla,mutta minun vanhahkolla koneella tilanne on nyt loistava,
olen muutoinkin erittäin tyytyväinen Linux Mint 7 .kaan nimenomaan Gnomen pöydällä.
Ja en ehdota Ubuntun käytön lopettamista,vaan testailkaa jos vaikka näillä ohjeilla toimisi teidänkin koneellanne.

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Multimedia katselu ongelmat
« Vastaus #1 : 13.09.09 - klo:12.06 »
Tämä tietysti suututtaa Ubuntuun vahvasti sitoutuneita,mutta kokeilkaa seuraavaa aivan mielenkiinnosta.
Miksi suututtaisi? :)

Kaffeinesta valitsin kaikki valinnat,lisäksi tietysti Flash Player 10 plugeineen,mitä Synaptig lyötää haulla siinä kaikki. nyt ei tarvitse kikkailla kuvan saa koko näytön kokoiseksi ja valinta pysyy vakiona.
Siis käytätkö tuota Flashiä nyt Kaffeinen kautta vai miten? ???
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

haali

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.09.09 - klo:17.03 »
Flash Player10 on asennettuna omana pakettinaan netistä,paketinasettajalla hoidettu asentaminen Mint 7:kaan.Kuten edellä kuvasin näin minulla näkyy nyt kaikki Kaffeine starter pluginin kautta videoklipeistä alkaen myös Internet TV ym vastaavat.Ja tietysti Kaffeinella hoituu DVD:n katselut musiikkiCDt ym,en tarvitse nyt muuta.

haali

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.09.09 - klo:17.06 »
Vielä lisäys edelliseen,kaikki nämä toimii myös Opera10 selaimella.

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
« Vastaus #4 : 14.09.09 - klo:17.49 »
Ne lisäykset voi tehdä sillä muokkaa napilla. ;)
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.