Kirjoittaja Aihe: Facebook pelit/flash  (Luettu 5642 kertaa)

juizari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Facebook pelit/flash
« : 27.08.09 - klo:21.18 »
Onko mitenkään mahdollista saada moisia kummajaisia toimimaan 8.10 ubuntussa?

Kyllä..olen jo kokeillut hakutoiminnolla löytää vastausta.  ;D
Ainakin mulla loppuu järki tossa hommassa.  :P
Hetken kerrallaan saan sen pelittämään mut sitten jumii koko selain..ja mulla palaa käämi.   >:(

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #1 : 27.08.09 - klo:21.33 »
Hyvin on ainakin minulla aina toiminut, mitä nyt niitä pilipalipelejä pari kertaa testannut. :D

Oletko asentanut erikseen Flashin? Se kun ei tule mukana Ubuntussa suoraan. En nyt muista minkä niminen paketti se oli, itselläni kun on nyt Arch Linux alla (paketeilla vähän eri nimet).
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

Crisa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 372
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #2 : 27.08.09 - klo:21.34 »
Tuota mitkä pelit ne nyt ei sitten toimi? Itse ainakin pokeria pelailen välillä Facebookissa ja hyvin toimii.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11471
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #3 : 27.08.09 - klo:21.40 »
ubuntu-restricted-extras -paketista saa tuen ainakin flashille, javalle ja mp3:lle. Jos tahdot pelkän Flashin niin asenna paketti flashplugin-nonfree.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Minna S

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1053
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #4 : 27.08.09 - klo:21.41 »
Hyvin on ainakin minulla aina toiminut, mitä nyt niitä pilipalipelejä pari kertaa testannut. :D

Oletko asentanut erikseen Flashin? Se kun ei tule mukana Ubuntussa suoraan. En nyt muista minkä niminen paketti se oli, itselläni kun on nyt Arch Linux alla (paketeilla vähän eri nimet).
ubuntu-restricted-extras, veikkaan, että tarkoitit tätä.

Linux user # 406601

Lasse.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1668
  • Techjunkie.
    • Profiili
    • Liquid Flower Games
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #5 : 27.08.09 - klo:21.49 »
Jotkut peleistä käyttävät Shockwavea jota ei natiivina saa ollenkaan.
Kone 1: Intel Core i5 2500K, 8GB DDR3, nVidia GTX 560 Ti 1GB, 2x1TB & 1x 250GB HDD, Windows 7 & Arch
Kone 2: Lenovo Ideapad Z370 (i5-2410M, 4GB RAM & GeForce 410M) Chakra
Google LG Nexus 4 (ParanoidAndroid)
Linuxia noin vuodesta 2004.

juizari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #6 : 28.08.09 - klo:07.56 »
Juu asennettuna on ubuntu-restricted-extras synapticilla.Yoville peli tökkii eniten,paria minuuttia pidempään se ei suostu toimimaan.
Koitin päivittää 9.04 versioonkin mutta ihan samat ongelmat jatkuivat.  :-\
Imutin vielä varoiksi 64 bittisenä ja asensin sen mutta eipä ollut siitäkään apuja. (koneena 64 bittinen amd phenom nvidian Geforce G100 näytönohjaimella)Näytössä asennettuna suljetut ajurit.(version 177)

Onko vaan pakko nostaa kädet pystyyn ja huokaista Voi voi?

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5723
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #7 : 28.08.09 - klo:08.03 »
Joskus oli ongelmia facebook pokerin kanssa, niin tuli asennettua winellä winukan firefox ja siihen flässi kilkkeet, niin pystyin kiertään oman ongelmani. Tosin nopeus voi sitten kärsiä ja reilusti, mutta saattaisi olla vaihtoehto sinun tapauksessakin?

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #8 : 30.08.09 - klo:15.28 »
Hyvin on ainakin minulla aina toiminut, mitä nyt niitä pilipalipelejä pari kertaa testannut. :D

Oletko asentanut erikseen Flashin? Se kun ei tule mukana Ubuntussa suoraan. En nyt muista minkä niminen paketti se oli, itselläni kun on nyt Arch Linux alla (paketeilla vähän eri nimet).

Juu kyllähän se hyvin toimii kun testaa vaan jotain pilipalipeliä, mutta tälläinen homma ei ainakaan toimi vaikka on flash ym. asiat kunnossa... farmtown peli ja siellä buddy lista,siementen osto lista ja map kohdassa kielen valinta  vieritys palkki puuttuu kokonaan.

juizari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #9 : 30.08.09 - klo:17.32 »
No jopas..nyt päivitin 9.04 versioon niin alkoi FB peli toimimaan.Sinällään outo juttu kun levyltä 9.04 asensin niin samaiset pelit EI toimineet.
Taitaa olla noitavoimien vallassa mun koneeni.   ::)

ilu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 384
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #10 : 31.08.09 - klo:16.20 »
No jopas..nyt päivitin 9.04 versioon niin alkoi FB peli toimimaan.Sinällään outo juttu kun levyltä 9.04 asensin niin samaiset pelit EI toimineet.
Taitaa olla noitavoimien vallassa mun koneeni.   ::)

Toimiiko sulla edellämainitut vierityspalkit farmtown pelissä?
Täällä ei toimi vaikka 9.04

juizari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #11 : 01.09.09 - klo:19.10 »
Juuh farmtown pelaa mainiosti..yovillessä puuttuu osasia valintalaatikoista.

sagoth

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Facebook pelit/flash
« Vastaus #12 : 09.11.09 - klo:19.58 »
Tuota noin,itselle aiheutti ongelmia nuo uupuvat osaset mm. vierityspalkit. Mutta vastaus löytyi ubuntun facebookin ryhmästä http://www.facebook.com/topic.php?uid=2205498133&topic=11414
siis järjestelmä-asetukset-ulkoasu ja sieltä visuaaliset tehosteet ja lisätehosteet päälle niin vierityspalkit ilmestyy...

Varmaan joku hoksannutkin mutta ajattelinpa kirjottaa jos jollain ongelmia samassa asiassa  :)