Kirjoittaja Aihe: Evolutionin kansiot  (Luettu 1531 kertaa)

Tekno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 209
    • Profiili
Evolutionin kansiot
« : 29.07.09 - klo:20.12 »
Miten Evolutionista saa tuon "Tällä tietokoneella" kansion piilotettua? Iäkkäämpi isukkini sekoilee aina tuon kanssa, ja sitten ihmettelee kun uusia viestejä ei ole tullut, ne kun ei siirry tuohon kansioon.  ??? Pitäisi saada näkyviin vain se IMAP -kansio johon uudet viestit tulevat...

PenguinNerd

  • Vieras
Vs: Evolutionin kansiot
« Vastaus #1 : 29.07.09 - klo:20.21 »
Miten Evolutionista saa tuon "Tällä tietokoneella" kansion piilotettua? Iäkkäämpi isukkini sekoilee aina tuon kanssa, ja sitten ihmettelee kun uusia viestejä ei ole tullut, ne kun ei siirry tuohon kansioon.  ??? Pitäisi saada näkyviin vain se IMAP -kansio johon uudet viestit tulevat...
:-\ Ömmm.. Minä en ainakaan ole ikinä löytänyt ohjelmasta mitään sellasta vipua.. Ei kai saa...  ??? Enkä voi tarkasti muutenkaan sanoa, kun en Evolutionia enää käytä..  :( Mutta muistaakseni ei mitenkään..
« Viimeksi muokattu: 29.07.09 - klo:20.23 kirjoittanut PenguinNerd »

Storck

  • Vieras
Vs: Evolutionin kansiot
« Vastaus #2 : 29.07.09 - klo:20.25 »
Ei sitä saa pois koska sen alla on kaikki mitä on "tällä tietokoneella", eli kyseisellä koneella. Se on Evolutionin tapa ratkaista asia. 
Miksi siitä täytyy välittää, Evolution aukeaa siihen paikkaan mihin se on jäänyt suljettaessa. Minulla ainakin.

Tekno

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 209
    • Profiili
Vs: Evolutionin kansiot
« Vastaus #3 : 31.07.09 - klo:13.52 »
Ei tuo mulle olisi ongelma, mutta se nyt pitäisi saada pois sekaannuttamasta.

Storck

  • Vieras
Vs: Evolutionin kansiot
« Vastaus #4 : 31.07.09 - klo:13.57 »
Ei tuo mulle olisi ongelma, mutta se nyt pitäisi saada pois sekaannuttamasta.

Joitain juttuja ei vaan saa muutettua - uuden tavan opettelu usein paikallaan vindoussista Linuxiin siirryttäessä.