Kirjoittaja Aihe: Heroes of Newerth - DotA klooni (nyt ILMAINEN!)  (Luettu 25127 kertaa)

LeP.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #20 : 23.05.10 - klo:20.09 »
Se on mulla työpöydällä.
cd desktop ja sitten tuo loitsu antaa tällaisen:
sh: Can't open HonClient-1.0.0.1.sh


hiiren oikealla korvalla ominaisuudet -->oikeudet--> ruksi kohtaan,"salli tiedoston ajo ohjelmana"

Tai päätteessä: chmod +x tiedosto.sh

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11441
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #21 : 23.05.10 - klo:21.06 »
Se on mulla työpöydällä.
cd desktop ja sitten tuo loitsu antaa tällaisen:
sh: Can't open HonClient-1.0.0.1.sh

Oletko varma, että cd desktop on oikein? Eikö se ole enkun kielisessä Desktop ja suomen kielisessä Työpöytä? Isot kirjaimet merkitsevät.

hiiren oikealla korvalla ominaisuudet -->oikeudet--> ruksi kohtaan,"salli tiedoston ajo ohjelmana"

Tai päätteessä: chmod +x tiedosto.sh

Noin usein pitääkin tehdä, mutta muistaakseni jos sen käynnistää sh:lla (tai vaikka bashilla), niin ei tarvita suoritusbittiä. Jos sen tekisi suoraan (./HonClient-1.0.0.1.sh) niin tuon tarvitsisi.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #22 : 23.05.10 - klo:21.28 »
Eikä pupuntussa .sh tiedostot käynnisty ihan kiltisti tuplaklikkaamalla (jos niissä on siis GUI)?
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

road runner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #23 : 24.05.10 - klo:08.03 »
Pelin keskustelufoorumilta löytyy juttua että tuossa tiedostossa jota siellä tarjotaan ladattavaksi on jotain häikkää.

asuspoju

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 640
  • Linux_Eki useissa verkkopeleissä, palveluissa jne.
    • Profiili
    • Youtube kanavani.
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #24 : 24.05.10 - klo:17.51 »
Minä taasen olen kuullut kaverilta joka honia pelailee että olisi tullut kolminkertaisia laskuja tuon pelin ostosta :P
http://www.youtube.com/user/LinuxEki
"Varkaat tulee ikkunoista"
http://tinyurl.com/ltspopin - Opinnäytetyöni LTSP-järjestelmästä

LeP.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #25 : 24.05.10 - klo:18.45 »
Minä taasen olen kuullut kaverilta joka honia pelailee että olisi tullut kolminkertaisia laskuja tuon pelin ostosta :P
Kaverisi on tehnyt jotain väärin. Itse olen ostanut pelin kaksi kertaa, itselleni ja veljelleni, eikä kummallakaan kertaa ole ollut mitään ongelmia.

road runner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #26 : 24.05.10 - klo:18.55 »
Onko mitään vinkkejä kuinka tätä pitäisi pelata.
Tuntuu aika toivottomalta kun kuolee koko ajan. Tulee vastaan millainen örkki tahansa ei sille pärjää.

LeP.

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 53
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #27 : 24.05.10 - klo:19.05 »
Onko mitään vinkkejä kuinka tätä pitäisi pelata.
Tuntuu aika toivottomalta kun kuolee koko ajan. Tulee vastaan millainen örkki tahansa ei sille pärjää.
"HoN is a game that is easy to learn but hard to master"
Näin luki jossain ja voin sanoa että pitää kyllä täysin paikkansa. Kun ensiksi pääsee sisälle siihen miten homma toimii, niin peli on erittäin viihdyttävä. Paha tuohon on mitään vinkkejä sanoa, pelaamalla oppii. No jos jotain täytyy sanoa, niin kannattaa katsoa vastustajien PSR-arvoja ennen kuin peli alkaa, näin saa jotain osviittaa siitä minkälaista vastusta on odotettavissa. Kannattaa myös tutustua käyttämänsä heron taitoihin, niin tietää miten tulee toimia. Niin ja peli on melko tiimipainotteinen, joten yksin ei useinkaan pärjää vihollisia vastaan.

road runner

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #28 : 24.05.10 - klo:19.58 »
Tuosta löytyy näköjään mahdollisuus tehdä privaattipelejä.
Noilla on hyvä harjoitella. Ei tarvii heti olla netissä pyörimässä pallohukassa muitten jaloissa.

asuspoju

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 640
  • Linux_Eki useissa verkkopeleissä, palveluissa jne.
    • Profiili
    • Youtube kanavani.
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #29 : 24.05.10 - klo:20.23 »
Minä taasen olen kuullut kaverilta joka honia pelailee että olisi tullut kolminkertaisia laskuja tuon pelin ostosta :P
Kaverisi on tehnyt jotain väärin. Itse olen ostanut pelin kaksi kertaa, itselleni ja veljelleni, eikä kummallakaan kertaa ole ollut mitään ongelmia.
Suoraan honin foorumeilta lukenut valituksia. Jollakin managerilla vissiin hämärä tausta tuolla puljussa. En mene muuta sanomaan kun en tiedä enempää.
http://www.youtube.com/user/LinuxEki
"Varkaat tulee ikkunoista"
http://tinyurl.com/ltspopin - Opinnäytetyöni LTSP-järjestelmästä

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #30 : 24.05.10 - klo:21.21 »
Minä taasen olen kuullut kaverilta joka honia pelailee että olisi tullut kolminkertaisia laskuja tuon pelin ostosta :P
Kaverisi on tehnyt jotain väärin. Itse olen ostanut pelin kaksi kertaa, itselleni ja veljelleni, eikä kummallakaan kertaa ole ollut mitään ongelmia.
Suoraan honin foorumeilta lukenut valituksia. Jollakin managerilla vissiin hämärä tausta tuolla puljussa. En mene muuta sanomaan kun en tiedä enempää.
En usko. Ja jos näin on tullut, niin on itse tyyliin ostanut vahingossa useamman kappaleen. Tai ollut muuten vain tyhmä lapsi. En usko tätä ennen kuin näen todisteet.

Onko mitään vinkkejä kuinka tätä pitäisi pelata.
Tuntuu aika toivottomalta kun kuolee koko ajan. Tulee vastaan millainen örkki tahansa ei sille pärjää.
Kannattaa pelata "Unranked"-pelejä, jolloin taso on yleensä vähän helpompi (ja muut ei hauku sinua). Jos englannin kieli taittuu, niin täältä ohjeita: http://honwiki.net

HoN (ja DotA) on kuin shakki - perustiedot oppii helposti, mutta kunnon pelaaminen vaatii oikeasti todella paljon taitoa ja paneutumista. HoN on taitopeli. Pitää tuntea jokainen hero, jokainen itemi, joka ikinen ruutu mapissa, jokainen loitsu, jokainen heikkous/vahvuus jne.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #31 : 30.05.10 - klo:14.11 »
Se versionumero on 1.0.1 eikä 1.0.0.1 kokeile sitä.

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #32 : 30.05.10 - klo:14.15 »
Kaatuu tuo beta heti kun käynnistää, konneen tehot kai loppuu kesken.

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #33 : 30.05.10 - klo:15.48 »
Kaatuu tuo beta heti kun käynnistää, konneen tehot kai loppuu kesken.
Beta on jo loppunut ja lopullinen peli on julkaistu.

Ja millaista rautaa koneessa on? Pelihän vaatii melko nykyaikaista rautaa, vaikka ei ole kuitenkaan järjestelmänkuormittaja pahimmasta päästä.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #34 : 30.05.10 - klo:16.51 »
Öö, nykyaikaista ei kai ole vuoden 2005 kannettava.
miten tuon sitten voi poistaa.

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #35 : 30.05.10 - klo:17.40 »
Öö, nykyaikaista ei kai ole vuoden 2005 kannettava.
miten tuon sitten voi poistaa.

Riippuen mitä rautaa siinä kannettavassa on.

Ja pelin mukana tulee uninstalleri. Aja se.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #36 : 30.05.10 - klo:20.01 »
Tarkoitan tuota netistä ladattavaa ilmaista.
En löytänyt mitään uninstalleria.  :-\

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #37 : 30.05.10 - klo:20.45 »
Tarkoitan tuota netistä ladattavaa ilmaista.
En löytänyt mitään uninstalleria.  :-\
Pelin voi ladata ilmaiseksi, mutta sitä ei pysty pelata ilman maksettua accounttia.

Itselläni on ainakin siinä kansiossa mihin HoNin asensin ( /home/käyttäjänimeni/.hon ) semmoinen kuin uninstall-HoN.sh. Etsi oma asennuskansiosi ja aja tuo sitten.
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #38 : 31.05.10 - klo:07.58 »
eipä löydy tuota.honia kotihakemistosta vaikka otin piilotiedostot näkyviin.
pari tekstitiedostoa vain.

noname

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 828
  • Linuxilla maaliskuusta 2009
    • Profiili
Vs: Heroes of Newerth - DotA klooni
« Vastaus #39 : 31.05.10 - klo:08.00 »
oho :o sori löyty ihan ilman piiloteedosto-hommaa anteeksi häirintä ;D