Minä taasen olen kuullut kaverilta joka honia pelailee että olisi tullut kolminkertaisia laskuja tuon pelin ostosta
Kaverisi on tehnyt jotain väärin. Itse olen ostanut pelin kaksi kertaa, itselleni ja veljelleni, eikä kummallakaan kertaa ole ollut mitään ongelmia.
Suoraan honin foorumeilta lukenut valituksia. Jollakin managerilla vissiin hämärä tausta tuolla puljussa. En mene muuta sanomaan kun en tiedä enempää.
En usko. Ja jos näin on tullut, niin on itse tyyliin ostanut vahingossa useamman kappaleen. Tai ollut muuten vain tyhmä lapsi. En usko tätä ennen kuin näen todisteet.
Onko mitään vinkkejä kuinka tätä pitäisi pelata.
Tuntuu aika toivottomalta kun kuolee koko ajan. Tulee vastaan millainen örkki tahansa ei sille pärjää.
Kannattaa pelata "Unranked"-pelejä, jolloin taso on yleensä vähän helpompi (ja muut ei hauku sinua). Jos englannin kieli taittuu, niin täältä ohjeita:
http://honwiki.netHoN (ja DotA) on kuin shakki - perustiedot oppii helposti, mutta kunnon pelaaminen vaatii oikeasti todella paljon taitoa ja paneutumista. HoN on taitopeli. Pitää tuntea jokainen hero, jokainen itemi, joka ikinen ruutu mapissa, jokainen loitsu, jokainen heikkous/vahvuus jne.