Kirjoittaja Aihe: valokuvat netistä Ubuntulla ???  (Luettu 5242 kertaa)

aappee

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 162
    • Profiili
valokuvat netistä Ubuntulla ???
« : 25.07.09 - klo:19.58 »
Kuinka voin tilata valokuvia netissä Ubuntun kautta??? Mikä Firma tarjoaa palvelun???
Siis, että voin ladata omia kuvia, joista haluan fyysisen kopion.....

khaosaming

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: valokuvat netistä Ubuntulla ???
« Vastaus #1 : 25.07.09 - klo:21.11 »
Kuinka voin tilata valokuvia netissä Ubuntun kautta?
----------------------------
http://www.fotonetti.fi/

Käytössä on Flash-pohjainen lataussivu. Vaihtoehtoina myös Java-appletti tai pelkkä selain.

Matzi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 249
  • Linux Mint 14 Nadia
    • Profiili
Vs: valokuvat netistä Ubuntulla ???
« Vastaus #2 : 25.07.09 - klo:22.54 »
Kuinka voin tilata valokuvia netissä Ubuntun kautta??? Mikä Firma tarjoaa palvelun???
Siis, että voin ladata omia kuvia, joista haluan fyysisen kopion.....

Itse tilasin alkuviikosta (IFI:stä) www.ifolor.fi  ja toimi hyvin.  Jos kuvia tahtoo rajata, niin ne pitää tehdä koneella ennen lähetystä, itse tein sen ohjelmalla gthumb.
t.matti

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: valokuvat netistä Ubuntulla ???
« Vastaus #3 : 27.07.09 - klo:15.24 »
Kuinka voin tilata valokuvia netissä Ubuntun kautta??? Mikä Firma tarjoaa palvelun???
Siis, että voin ladata omia kuvia, joista haluan fyysisen kopion.....

Itse tilasin alkuviikosta (IFI:stä) www.ifolor.fi  ja toimi hyvin.  Jos kuvia tahtoo rajata, niin ne pitää tehdä koneella ennen lähetystä, itse tein sen ohjelmalla gthumb.
t.matti

Suosittelen tätä. Olen muutaman kerran nyt laittanut heille palautetta, että voisivat laittaa sen kuva-albumin suunnittelusoftan toimimaan myös Linuxilla, mutta eipä ole ainakaan vielä edistystä sillä saralla tapahtunut.

Tipsu

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: valokuvat netistä Ubuntulla ???
« Vastaus #4 : 27.07.09 - klo:15.31 »
Itse olen tehnyt valokuvakirjoja ja kiitoskortteja sekä tilannut lisäksi myös kuvia Extrafilm.fi-sivujen ohjelmalla. Toimi ihan hyvin muokkaukset sun muut Ubuntu 9.04:llä.
Haluan oppia mahdollisimman paljon Ubuntusta ja unohtaa Windowsin kokonaan, jos mahdollista

Laiskamato

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 168
    • Profiili
Laiskaks haukutaan vaikka mitään en oo tehny!

Matzi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 249
  • Linux Mint 14 Nadia
    • Profiili
Vs: valokuvat netistä Ubuntulla ???
« Vastaus #6 : 28.07.09 - klo:10.43 »
Suosittelen tätä. Olen muutaman kerran nyt laittanut heille palautetta, että voisivat laittaa sen kuva-albumin suunnittelusoftan toimimaan myös Linuxilla, mutta eipä ole ainakaan vielä edistystä sillä saralla tapahtunut.

Enpä itse huomannut laittaa ko. palautetta, korjataanpa asia  ;)
t.matti

KaS

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: valokuvat netistä Ubuntulla ???
« Vastaus #7 : 01.10.09 - klo:21.18 »
Kuinka voin tilata valokuvia netissä Ubuntun kautta??? Mikä Firma tarjoaa palvelun???
Siis, että voin ladata omia kuvia, joista haluan fyysisen kopion.....

Gigantin sivuilta löytyy Linuxillekkin tehty ohjelma. Kokeilin 9.04 virtuaalikoneella ensin ja sen jälkeen asennus 8.04.3 LTS- koneelle pysyvästi. Toimii molemmissa, tosin en ole vielä tilannut mitään...

K