Kirjoittaja Aihe: LSE hylkää Windowssin  (Luettu 2008 kertaa)

Ux64

• Käyttäjä
    • Profiili
LSE hylkää Windowssin
« : 04.07.09 - klo:17.08 »
Hymyilytti tämä uutinen, mutta olen kuullut kyllä vastaavaa niin monelta tahota että ei sinäsnä yllättänyt:
http://tech.slashdot.org/story/09/07/03/1216250/London-Stock-Exchange-To-Abandon-Windows?from=rss

Juuri tuossa Windows lisenssejä maksellessani heräsi taas kerran suuri kysymysmerkki pään päälle ja se suuri kysymys:"Miksi ihmeessä kukaan käyttää Windowssia?".
« Viimeksi muokattu: 06.07.09 - klo:12.12 kirjoittanut Ux64 »

Mippe

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: LSE hylkää Windowssin...
« Vastaus #1 : 04.07.09 - klo:18.16 »
Juuri tuossa Windows lisenssejä maksellessani heräsi taas kerran suuri kysymysmerkki pään päälle ja se suuri kysymys:"Miksi ihmeessä kukaan käyttää Windowssia?".
Koska melkeinpä kaikki ohjelmat joita esim. minä käytän töissä ei toimi Linuxilla, koska kaikki on rakennettu Microsoft Accessin perustalle! ;)
AMD Athlon 64 5600+ || ATI Radeon 3650 || 2x 500Gb SATA|| 4Gb RAM || High Definition Audio
Blogi

Storck

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.07.09 - klo:18.30 »
Koska melkeinpä kaikki ohjelmat joita esim. minä käytän töissä ei toimi Linuxilla, koska kaikki on rakennettu Microsoft Accessin perustalle! ;)

Jos on työsuhdeautona Datsun niin ei se tarkoita että kotona vaimon/miehen käytössä ei voi olla Lada. Molemmilla mennään eteenpäin ja joskus taakse.

Ohjelmia on olemassa erilaisia ja siltikin samaa asiaa ajavia :D

Ux64

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 06.07.09 - klo:12.14 »

Äläpäs kiroile siellä. Täällä ihan sama vika. Siinä taas yksi syy miksi pitää olla giganen lani ja isolla BBWC:llä oleva tiedostoserveri, kun toi roska rääkkää sekä verkkoa että levyjä. Mutta ei voi mitään. Etäkäyttö toimii remote desktopilla, kun softa on toteutettu niin huonosti ettei käyttäjät voi ajaa sitä omilla työasemillaan.