Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
Olen jokseenkin kuukauden käytellyt Ubuntua 9.04 ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen sen toimintaan.Vaihto XP:stä todella kannatti.Olen tällä viikolla ihmetellyt kun käyn koneella netissä ja jättänyt läppärin auki,ilman että mikään käyttämäni ohjelma olisi jäänyt päälle niin koneessa tuuletin alkaa huutamaan.Järjestelmän kuorman ilmaisin näyttä pyörivään täysillä yläpalkissa.Yritän kirjautua Firestartteriin niin salasana rivi täyttyy yhtäkkiä kuin joku kirjoittaisi salasanaa tms. Firestarter on kyllä päällä ja asetuksetkin on ok.Rautapalomuurikin on päällä.Meneekö kone sekaisin vai onko jokin läppärilläni?
Ei sinulla satu olemaan langattomia laitteita käytössä, esim. Bluetooth-näppistä. Jos olisi vaikka onnistunut parittamaan ne niin väärin, että jonkun toisen näppiksen naputtelu näkyisi sinun ruudulla. Aika kaukaa haettua
Laitatko vähän tietoja siitä sun läppäristä niin helpottaa ongelman etsimistä? t: Antti
Lainaus käyttäjältä: Tha-Fox - 22.06.09 - klo:09.35Ei sinulla satu olemaan langattomia laitteita käytössä, esim. Bluetooth-näppistä. Jos olisi vaikka onnistunut parittamaan ne niin väärin, että jonkun toisen näppiksen naputtelu näkyisi sinun ruudulla. Aika kaukaa haettua Vieläkin yksinkertaisemmin...jos se tavallinen näppis jumittaa ajoittain...Terveisin Alpertti