Kirjoittaja Aihe: Kompozer maksimi 5 käyttäjää linjalla  (Luettu 1361 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Kompozer maksimi 5 käyttäjää linjalla
« : 15.06.09 - klo:12.57 »
Kompozer ilmoittaa tällaista, vaikka olen käynnistänyt koneen uudelleen:

"530 Sorry, the maximum number of clients (5) for this user are already connected"

Sitten joudun klikkailemaan kymmeniä kertoja tai sulkemaan ohjelman väkisin. Koska en ole vielä edes avannut sivujani julkisesti, en käsitä, miten viisi asiakasta edes voisi olla linjalla. Ei minulla myöskään pitäisi olla mitään rajoituksia käyttäjien lukumäärän suhteen. Olen yrittänyt kiertää ongelmaa avaamalla sivun paikallisesta tiedostosta, ja ladannut sen sitten Krusaderin avulla. Kompozr kaatuilee muutenkin herkästi niin linuxissa kuin windowsissa. Latasin itselleni Quantan ja Screemin, mutta ne kadottavat skandit, ja jouduin korjailemaan niitä Kompozerilla kun sain sen välillä pystyyn. Olen kokeillut sekä Jauntyssa etä Hardy Herolla, ja molemmissa ilmenee sama ongelma. Kotisivuni on Saunalahden Iso G:llä, eikä siellä tietääkseni ole edes mitään rajoituksia käyttäjien määrän suhteen. Kompozerin olen myös installoinut uudelleen, mutta ei sekään auttanut.

Tha-Fox

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3315
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
Vs: Kompozer maksimi 5 käyttäjää linjalla
« Vastaus #1 : 15.06.09 - klo:14.30 »
Mitä nyt virheellä googlettelin, niin ei näyttäisi tuo ongelma Kompozeriin liittyvän. Samaa ongelmaa näyttäisi löytyvän vaikka millä ftp-clientilla. Oletko Saunalahdelta kysellyt asiasta?