Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutLiity Ubuntu Suomen seuraan muualla: Discourse, Facebook, Mastodon, Matrix, Telegram, X
DD-WRT tai Tomato. Itse kyllä kallistuisin DD-WRT:n puoleen joka on suosituin firmware tällähetkellä näihin laitteisiin.
Lainaus käyttäjältä: crope - 07.06.09 - klo:15.37DD-WRT tai Tomato. Itse kyllä kallistuisin DD-WRT:n puoleen joka on suosituin firmware tällähetkellä näihin laitteisiin.DD-WRT:tä suosittelen minäkin, omalla kokemuksella. Niiden sivuilta, wikistä löytyy hyvät ohjeet firmwaren päivitykseen Windowsin ja Linuxin avulla.
Lainaus käyttäjältä: Znake - 08.06.09 - klo:10.43Lainaus käyttäjältä: crope - 07.06.09 - klo:15.37DD-WRT tai Tomato. Itse kyllä kallistuisin DD-WRT:n puoleen joka on suosituin firmware tällähetkellä näihin laitteisiin.DD-WRT:tä suosittelen minäkin, omalla kokemuksella. Niiden sivuilta, wikistä löytyy hyvät ohjeet firmwaren päivitykseen Windowsin ja Linuxin avulla.Noniin DD-WRT:tä on nyt yritetty mutta hommasta ei tule mitään, ohjeet ovat minun mielestä hyvin sekavat enkä löydä järkevää tapaa tai ohjetta mitenkään.Osaisiko joku laittaa linkin tai muuten vain kertoa miten asennus tehdään.
Lainaus käyttäjältä: HMi - 08.06.09 - klo:20.37Lainaus käyttäjältä: Znake - 08.06.09 - klo:10.43Lainaus käyttäjältä: crope - 07.06.09 - klo:15.37DD-WRT tai Tomato. Itse kyllä kallistuisin DD-WRT:n puoleen joka on suosituin firmware tällähetkellä näihin laitteisiin.DD-WRT:tä suosittelen minäkin, omalla kokemuksella. Niiden sivuilta, wikistä löytyy hyvät ohjeet firmwaren päivitykseen Windowsin ja Linuxin avulla.Noniin DD-WRT:tä on nyt yritetty mutta hommasta ei tule mitään, ohjeet ovat minun mielestä hyvin sekavat enkä löydä järkevää tapaa tai ohjetta mitenkään.Osaisiko joku laittaa linkin tai muuten vain kertoa miten asennus tehdään.No ei se ny maailman suoraviivaisin toimenpide ole, mutta ei sen nyt ylivoimainen pitäisi olla.Nämä Tomaton asennusohjeet taitaa olla melko samanlaisethttp://en.wikibooks.org/wiki/Tomato_(firmware)#Installing_on_a_Buffalo_WHR-G54S.2FWHR-HP-G54S_in_OS_X.2C_Linux.2C_and_other_Unix-based_OS.27sTomatostahan tuo sinun malli tarvitsee ND-version.Mikä asennuksessa on epäselvä kohta?