Kirjoittaja Aihe: Työpöytäteemat(ratkaistu)  (Luettu 2870 kertaa)

bonus13

• Käyttäjä
    • Profiili
Työpöytäteemat(ratkaistu)
« : 24.05.09 - klo:18.37 »
Alkuun on päästy ja siihen se sitten jäi, en siis osaa >:( Tulostin tämän Ubuntu tutuksi teoksen, mutta en tässä kohtaa löytänyt rautalanka ohjeita. "teemoja pääset vaihtamaan valitsemalla järjestelmä-asetukset-ulkoasu. Uusien teemojen lataaminen onnistuu helposti jos olet asentanut Gnome Art ohjelman (järjestelmä- asetukset-Art Manager."

Mutta, mutta

En edes löydä kyseistä ohjelmaa valikosta eli sitä ei ole. Missä se on, miten sen saa ja kuinka sitä käytetään. Kyseessä siis on Ubuntu 9.04

Anteeksi olen tyhmä ::)
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo:21.55 kirjoittanut bonus13 »

gdm

• Sitä saa mitä tilaa...
  • Käyttäjä
    • Profiili
    • Keskustelualueiden säännöt
Vs: Työpöytäteemat
« Vastaus #1 : 24.05.09 - klo:18.42 »
gnome-art ohjelma ei kuulu oletusasennukseen. Täytyy erikseen asentaa pakettivarastoista.
Lisää [Ratkaistu] aloitusviestiin jos ongelmasi selviää!
Saamasi tuki on ilmaista, joten älä vaadi tai uhkaile saadaksesi apua!

bonus13

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.09 - klo:18.56 »
gnome-art ohjelma ei kuulu oletusasennukseen. Täytyy erikseen asentaa pakettivarastoista.

Varmaan helppoa kun osaa, ainoa gnome- art minkä minä löysin oli  nouda kuvakaappaus ja siihen se sitten jäi. Eli mihin menen, mitä teen, missä pitää olla täppi...jne ::)

bonus13

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.09 - klo:20.07 »
avaa synaptic-pakettienhallinta ja etsi-systeemiin kirjoitat gnome-art ja sitten asenna

No niin tätä minä pelkäsinkin, ei onnistu ei sitten millään. Ilmeisesti minusta ei Ubuntun käyttäjää tule koska näin yksinkertainen asia tuottaa hankaluuksia.

Löysin tuon kohdan, muuta ei tapahtunut kun tuli teksti "merkitäänkö vaaditut lisämuutokset...- merkitse ja siinä se sitten on, mitään ei tapahdu. Mitä minä nyt en hokaa vai enkö mitään. Ihmettelen kun kouluaikoina sain luetun ymmärtämisestä sentään hyväksytyn suorituksen >:(  voi istu ja pala

Vieläkö on jollain rautalankaa ja hermoja auttaa

Ville Pöntinen

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.09 - klo:20.28 »
Etsi nappi tai teksti Toteuta muutokset ja paina sitä.

Linus Jr

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.09 - klo:20.37 »
"merkitäänkö vaaditut lisämuutokset...- merkitse ja siinä se sitten on, mitään ei tapahdu.

Tämän jälkeen käynnistät asennuksen Toteuta -painikkeellla.

Katso Ubuntu tutuksi -oppaasta kohta: Pakettienhallintaohjelma,

bonus13

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.09 - klo:21.55 »
No niin, kiitos, kiitos ongelma ratkaistu ;D Toteuta nappi jäi papalta huomaamatta.

Ilo huomata ettei auttamisen halu ole mihinkään kadonnut, ainakaan täältä. Tarpeeksi ohut rautalankakin löytyi ja taittui sopivasti.