Kirjoittaja Aihe: Xubuntu valikkojen muokkaaminen?  (Luettu 2266 kertaa)

Daneli

• Käyttäjä
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
Xubuntu valikkojen muokkaaminen?
« : 27.04.09 - klo:09.12 »
Olen nyt muutaman päivänä googlettanut ongelmaani kuinka muokata tota xubuntun valikkoa. Vaikuttaa siltä että aika monella on sama ongelma. Itse haluaisin lisätä pari kohtaa valikkoon jotta saisin ohjelmat siistimpään järjestykseen. Mietin onko mitään vaihtoehtoista menu palkkia xfce:hen jossa muokkaaminen olisi helpompaa tahi jotain alacarten tyyppistä softaa jolla muokata tuota menua.

mikkokan

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Xubuntu valikkojen muokkaaminen?
« Vastaus #1 : 27.04.09 - klo:19.57 »
Olen nyt muutaman päivänä googlettanut ongelmaani kuinka muokata tota xubuntun valikkoa. Vaikuttaa siltä että aika monella on sama ongelma. Itse haluaisin lisätä pari kohtaa valikkoon jotta saisin ohjelmat siistimpään järjestykseen. Mietin onko mitään vaihtoehtoista menu palkkia xfce:hen jossa muokkaaminen olisi helpompaa tahi jotain alacarten tyyppistä softaa jolla muokata tuota menua.

Tästä on kirjoitettu tälläkin foorumilla jo. Ei voi muokata, xfce 4.6 poisti valikon muokkaus mahdollisuuden. Miksi tämä ominaisuus on poistettu ei kukaan tiedä...

Keino on, mutta se ei ole helppo, pitäisi muokata kait .xml tiedostoja...

Jakke77

• Käyttäjä
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
« Vastaus #2 : 27.04.09 - klo:20.00 »
kiltisti poistaa ohjelmat mitkä sieltä valikosta haluaa poistaa ni ei oo harmina, saanee myöhemmin asennettua jos tuntuu että tarvii...
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Daneli

• Käyttäjä
  • Red Hat Chili Peppers
    • Profiili
    • www.daneli.org
« Vastaus #3 : 28.04.09 - klo:23.14 »
Googlen haku osumien perusteella luulisi että joku olisi viritellyt jotain tuolle xfce:n valikolle, vaikkapa tehnyt ihan oman.