Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Comodon olen todennut toimivaksi ja hyväksi ilmaiseksi tietoturvaohjelmistoksi Windowsilla. Suosittelen kokeilemaan jos Windowsia käyttää.
Lainaus käyttäjältä: Tomppeli - 07.05.09 - klo:20.10Comodon olen todennut toimivaksi ja hyväksi ilmaiseksi tietoturvaohjelmistoksi Windowsilla. Suosittelen kokeilemaan jos Windowsia käyttää. Suosittelen myös ja lisään vielä Avast!:n viruksentorjuntaohjelmaksi.
Avasti on peruna, ja se kannattaa kiertää kaukaa. Se ei edes tunnista mitään viruksia.
Minulla on päinvastainen käsitys. Avast kykeni poistamaan asiakkaalta pöpön, jota ei edes superheavy F-sevure tunnistanut. Kaspersky ja Avast sen sijaan tunnistivat. Avirasta tuo oli mennyt läpi.
Kuten jo monet ovat varoitelleetkin:http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=37851&tyyppi=1
Lainaus käyttäjältä: Hertsi - 07.05.09 - klo:19.34f-secure on paras mutta jos on muistin puutetta kannattaa käyttää jotain kevyempää kuten AVGtä.Tälle vois melkein nauraa.. Ehkä turvallinen se on, mutta parhaudesta ei voida puhua ku tahmaa koko koneen välillä ihan tukkoon. F-securea itse kierrän kaukaa ennen kuin osaavat tehdä siitä huomattavasti paljon tehokkaamman eikä mitää muisti-, levynkäyttö- ja cpu-syöppöä. Muita kevyempiä ja turvallisia löytyy kyllä...
f-secure on paras mutta jos on muistin puutetta kannattaa käyttää jotain kevyempää kuten AVGtä.
Minusta Windowsiakin voi halutessaan ajaa ilman virustorjuntaohjelmaa, jos asentaa ohjelmiinsa tarpeelliset tietoturvapaikat, ei aja ihan kaikkia vastaantulevia epämääräisiä ohjelmia ja muutenkin käyttää konetta järkevästi.