Kirjoittaja Aihe: DVD:lle kirjoittaminen ( videotiedosto )  (Luettu 1872 kertaa)

mmj

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 143
  • Harjoittelen Ubuntun käyttöä
    • Profiili
DVD:lle kirjoittaminen ( videotiedosto )
« : 18.04.09 - klo:16.45 »
Hei!
Olen kaapannut Kinolla miniDV-nauhan koneelle, leikannut sitä hieman ja muuntanut MPEG muotoon. Tarkoituksena olisi saada aikaan DVD-soittimessa toimiva versio!
Seuraavaksi koitin tallentaa täten syntynytttä tiedostoa, kooltaan 2.2 Gt DVD+RW levyllej jonka ominaisuuksissa sanotaan 4,7 G /120 min.
Braserolla koitin polttaa, uusi videolevyprojekti ja sinne tiedosto lisäten, painetaan kirjoita ja sitten avautuu uusi ikkuna, jossa valintoja ja alalaidassa kirjoitanappi harmaana.

Mitä olen tehnyt väärin? -aloittelija on taas asialla!
Masa
« Viimeksi muokattu: 18.04.09 - klo:16.47 kirjoittanut mmj »

UbunTux

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2046
  • KubunTux
    • Profiili
Vs: DVD:lle kirjoittaminen ( videotiedosto )
« Vastaus #1 : 18.04.09 - klo:16.53 »
Ympärille täytyy tehdä DVD-soitinta tukeva tiedostosysteemi.

Kaikki mpeg-tiedostot eivät ole yhteensopivia soitinten kanssa!

Haet varmaan tätä ohjetta
http://wiki.ubuntu-fi.org/DV2DVD
 ;)
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

ajaaskel

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3401
    • Profiili
Vs: DVD:lle kirjoittaminen ( videotiedosto )
« Vastaus #2 : 23.04.09 - klo:12.17 »
En tiedä auttako tämä sinua mutta Itse olen tehnyt joitakin TV2: sta tiputettuja Muumeja video CD: lle käyttäen DeVeDe ohjelmaa.  On helppo käyttää.  DeVeDe teki .cue ja .bin tiedostot.  Klikkaamalla hiren oikealla tuota .cue-tiedostoa sain "kirjoita levylle" valinnan suoraan. Tai sitten avaamalla K3B poltto-ohjelman ja tiputtamalla tuon .cue tiedoston sinne. 
Autamme ilolla ja ilmaiseksi omalla ajallamme.  Ethän vaadi, uhoa tai isottele näin saamasi palvelun johdosta.