Kirjoittaja Aihe: b43 fwcutter wlan ajuri levylle?  (Luettu 1471 kertaa)

Palezu

• Käyttäjä
    • Profiili
b43 fwcutter wlan ajuri levylle?
« : 11.04.09 - klo:11.06 »
Joo eli miten saisin laitettua ton b43 fwcutter-wlan ajurin kokonaan vaikka cd-levykkeelle tai usb-tikulle? Kuulostaa uusavuttomalta mutta olen kokeillut eikä toimi. Mulla on tän koneen kans sellanen että vähintään kerran kahessa kuukaudessa pitää asentaa tää ubuntu uudelleen (  >:() ja jos tekee sen niin pitää raahata tää peltiläjä alakertaan ja yhdistää se kaapelilla modeemiin että saa ton ajurin ja viedä sitte takas yläkertaan.

Kun kokeilin niin windowskoneella imuroin usb-tikulle sen ajurin ja kokeilin asentaa niin toimi muuten muttakun sitte se halus ruveta vielä hakemaan jotain tiedostoja itse niin eipä onnistunu kun ei ollut yhteyttä.

jussike

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: b43 fwcutter wlan ajuri levylle?
« Vastaus #1 : 11.04.09 - klo:11.11 »
http://ubuntu.cafuego.net/

Lataa tuolta debbi-paketti, joka sisältää koko firmiksen niin ei tarvitse ladata verkosta mitään (kai).

Miksi ihmeessä pitäs asentaa koko ajan Ubuntua uudelleen?

Tha-Fox

• Käyttäjä
  • Arch Linux && CentOS
    • Profiili
    • http://kettu.dy.fi
« Vastaus #2 : 15.04.09 - klo:10.03 »
Miksi ihmeessä pitäs asentaa koko ajan Ubuntua uudelleen?

Paha tapa Windows-ajoilta istuu sitkeässä? Kun saat toimimaan wlanin, niin ota varmuuskopio järjestelmästä, niin voit aina palata siihen kohtaan ilman koneen kantelua alakertaan.

jussike

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #3 : 15.04.09 - klo:11.27 »
Paha tapa Windows-ajoilta istuu sitkeässä?
Niinpä niin. Mulla on yhdessä koneessa 8.04(.1) ollut sen ilmestymisestä asti päivittäin käytössä eikä mitään kunnon ongelmia ole ollut. Jonkin verran ehkä toimii hitaammin kuin tuore asennus, mutta siihenkin varmasti löytyisi luonnollinen selitys ilman uudelleenasennusta jos asiaa ehtisi tutkia.