Pakko tässä vaiheessa sanoa, että kun hieman tarkemmin tutkiskelin tätä peliä niin huomasin, että tämän version käyttäjällä on aivan ylivoimainen etulyöntiasema verrattuna perusversion käyttäjään. Meinaan siis, tuommoisilla palikkagrafiikoilla näkee paljon paremmin vastustajat, etenkin kun vastustajat ovat tuommoisia värikkäitä liikkuvia kappaleita. Ja räjähdykset ym. effektit eivät häiritse näkyvyyttä.
Plörp.
Paitsi pelaaja on melko varmasti jossain bussissa tuijottamassa miniläppärin 10 tuumasta näyttöä jollain paskalla hiirellä. Eihän kukaan tätä pelaa kunnon tietokoneella.
Hardcore-pelaajat pistävät semmoiset conffit itselleen, että osuu silmään, itse silmäkarkista ei niin väliä. Eli jos joku pelaa tätä peliä tosissaan, niin kyllä hän varmaan tätä remixiäkin käyttäisi oli alla millainen tykki tahansa kunhan osuu silmään. Itsekin pidän joissakin peleissä graffat aika alhaalla ja joissakin jopa hyvin pientä resoluutiota, vaikka minulla on helkkarin tehokas kone + 24 tuuman näyttö. Saattaa tuntua joidenkin mielestä turhalta kun ei käytä hyödyksi koko koneen kapasiteettia, mutta tällä tavalla osun silmään. Toisaalta, en tietystikkään jokaisessa pelissä näin tee, Nexuizissa minulla on esimerkiksi niin hyvät graffat että FPS on sitä ~100 luokkaa ja kuitenkin antaa iloa silmälle.
EDIT2: Siis tuota quakeahan on e90:llä ja n95:llä pelattu jo iät ja ajat ja nexuizhan on tehty quaken moottorilla
DarkPlaces on muokattu Quaken pelimoottori. Siihen on lisätty huomattava määrä tavaraa alkuperäiseen moottoriin nähden ja tehty "nykyaikaiseksi". Mutta, kyllä, voisi onnistua, kunhan joku iloinen ihminen aloittaisi koodin naputtelun.
Itselläni on Quake 1 iPhonellani.