Hei!
Oon Linux-alottelia eli en osaa koodausta, kiitti yrityksestä kuitenki. Ne tiedostot on youtubesta eli ne on flv:tä. Oisko olemassa jotakin ohjemaa, joka tukis sitä typpii, ku Audiocity ei näytä tukevan. Voisin kyllä yrittää tota koodaustaki. Toimiiko toi esimerkki flv:llä?
Ei tarvi välttämättä lähteä komentoriviltä hoitamaan tuota hommaa. Ihan niin kuin tuossa jo aikaisemmin vastasin, Avidemux nimisellä ohjelmalla voi erotella äänen ja videon erilleen. Testasin itse juuri Youtubesta ladatulla .flv videolla ja sain siitä äänen omaksi mp3 tiedostoksi ihan helposti.
Jos haluat koittaa, asenna ensin Avidemux Lisää/Poista... ohjelmalla (Sovellukset --> Lisää/Poista...). Jos hakusanalla avidemux ei löydy mitään, katso että hakuasetuksista on valittu "Näytä: Kaikki saatavilla olevat sovelluset". Kun sitten saat Avidemuxin asennettua, se löytyy Sovellukset --> Ääni & video valikosta. Avaa ohjelma ja etsi video, josta haluat äänen talteen (Avidemuxin valikosta File --> Open). Kun video on auki Avidemuxissa, äänen saa omaksi mp3 tiedostoksi klikkaamalla Audio --> Save ja antamalla tiedostolle .mp3 loppuisen nimen (esim. jokin-biisi.mp3).
Noin onnistuin siis itse erottamaan Youtube videoista äänen erilleen. Eihän se mitenkään hyvän laatuista ole, mutta käy paremman puutteessa...