Kirjoittaja Aihe: JIMin netti-tv ja ongelmia  (Luettu 2429 kertaa)

Spinnaker

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
JIMin netti-tv ja ongelmia
« : 24.03.09 - klo:15.11 »
Moikka! Olen nyt pari viikkoa jo yrittänyt saada kyseistä nettitelkkua toimimaan, mutta tuloksetta.
Mainos kyllä näkyy hyvin ennen varsinaista ohjelmaa (?), mutta kun sen ohjelman sitten pitäisi alkaa niin ei tapahdukaan mitään. Se flashin latautumisjuttu vain jää pyörimään mustalle näytölle  :(
Kaikenlaiset Tube-sivustot kyllä toimii.
Ubuntu 8.10 ja uusin flashplayer asennettu Adoben sivuilta.
Ei muita härpäkkeitä asennettuna.

Osaiskohan joku kertoa mistä kiikastaa?  ???

Frank100

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: JIMin netti-tv ja ongelmia
« Vastaus #1 : 24.03.09 - klo:16.16 »
Itsellä 8.04 LTS ja Flash 10. Toimii moitteettomasti. Kokeilisko aluksi Firefoxin asetukset tarkistaen?

Veikkaisin, että Flash ei kuitenkaan ole koneella kunnolla. Voisiko tube silti pyriä vanhan voimin. Tuosta lähtisin.

Haku -> Nelosen nettiTV , kertoo jotain lisää.

Spinnaker

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: JIMin netti-tv ja ongelmia
« Vastaus #2 : 24.03.09 - klo:16.30 »
Joo, olen kyllä selannut kaikki mahdolliset nettitv-keskustelut läpi täällä, mutta mistään ei oikein löytynyt apua tälläseen ongelmaan.  :'(

Mitä tarkoitat tuolla, ettei flash olis "kunnolla" koneella? Olen aika vasta vaihtanut tähän ubuntuun, joten en tiedä kaikkia kikkoja vielä.
Eli siis latasin Adoben sivuilta uusimman version ja asensin GDebillä sen, pitäisikö vielä jotain tehdä?

Frank100

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: JIMin netti-tv ja ongelmia
« Vastaus #3 : 24.03.09 - klo:17.26 »
Muistaakseni 6.04LTS:n latasin mielestäni olisko Flash 9. Käytössä herjasi joskus, kunnes latasin uusiksi. Taisi olla FF java-joku-juttu liian tiukalla. Eikös olekkin hyviä neuvoja. Flashin pitäisi ilmoittaa updaten loppumisesta, eikä jäädä näyttö pimeenä pyörimään, kuten esim winkujassakin, joten herääpi ensimmäisenä epäilys asennuksen onnistumisesta.

8.10 ei suostunut tähän masiinaan meneen ollenkaan, 8.04 LTS melkein heittämällä. Niskottelematta meni Flash 10 ja suoraan näkyy nelonen ja JIM ja tubet jne. Tube toimi kyllä Flash 9:kin.

Spinnaker

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: JIMin netti-tv ja ongelmia
« Vastaus #4 : 24.03.09 - klo:18.44 »
No johan on mysteeri. Ja eniten ihmetyttää tuo kun nuo mainokset näkyy kuitenkin siinä flashplayerissa täydellisesti, mutta ei itse ohjelma!  ??? ???

Spinnaker

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: JIMin netti-tv ja ongelmia [RATKAISTU]
« Vastaus #5 : 24.03.09 - klo:18.56 »
Joo, elikkäs nyt se sitten lähti pyörimään. En kyllä vieläkään tajua mikä oli ongelmana :D Asensin vain kolmannen kerran uusimman flashin ja käynnistin Firefoxin uudestaan niin alkoi toimimaan :P

Frank100

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: JIMin netti-tv ja ongelmia
« Vastaus #6 : 24.03.09 - klo:20.01 »
Ajoiko tällä kertaa loppuun? Kuitenkin jos toimii niin hyvä, yleensä jos Linux toimii niin se toimii "ikuisesti". Muista lisätä otsikkoon (RATKAISTU).