Tossa on vaan se paha, että kun itse hankin testausta varten 16F628-kontrollerin, joka on itseasiassa muuten sama kuin tuo 16F84, mutta vain parempi ja halvempi. Mutta kun tuo ohjelma tukee niin montaa kontrolleria, että meinaa alkaa päässä huimaamaan, ennen kuin on lukenut tuon tukilistan loppuun. Ja minä kun niin uskoin siihen mitä he olivat kirjoittaneet, että laite noudattelee "standardeja", ja että se toimii "muiden netistä löydettävien pic-ohjelmointisoftien kanssa". Tuossa piklabissahan pystyy säätämään juurikin tuota ohjelmoijaa, eli tässä voi itse säätää, mitä sarjaportin nuo eri pinnit vastaavat omalla piirillä. Tässä nyt sitten vain on se ongelma, että kun ne tuossa piirillä on MAX238-piiri sarjaportin ja piirin välissä, niin paha sanoa, että mihin pinniin ovat MCLR, power, Clock, Data Out ja Data In kytkettyinä. En tiedä, saisiko itse lehden artikkelistakaan sen enempää tuosta selvää, kun jollain ihmeen tapaa olen sen onnistunut hävittämään (olen onnistunut hävittämään moniakin juuri rakenteluun liittyviä mikrobittejä, ties minne ne olen piilottanut!), osaisiko joku ehkä sanoa tähän jotakin? Kytkentäkaaviosta en oikein saa mitään irti... Pitäisiköhän pistää kyselyä Mikrobitin toimitukseen? Vai voiko noita itse kokeilla eri pinnien järjestyksiä ilman, että tuhoaa koneen? En mä kyllä tällä mitään tee, jos tota mikrobitin omaa surkeeta softaa pitää käyttää...